Passageru di u trenu d'alta velocità Habur

Passageru di u trenu d'alta velocità Habur: U guvernu implementa a prima tappa di un prughjettu gigante chì si estenderà da Nusaybin à Habur cù u trenu d'alta velocità Konya-Karaman.
U travagliu nantu à a linea Konya è Karaman, chì hè u primu ligame di u corridore chì si estenderà à a strada Ulukışla-Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep-Şanlıurfa-Mardin-Nusaybin, serà realizatu in duie tappe. Prima, a seconda linea di u trenu serà messu in usu.
In più di a linea prevista per esse aperta in u 2015, a parte restante serà finita da u 2018. Cù a fine di u prugettu, i treni passanu à una operazione di doppia pista adattata per una vitezza di 200 chilometri. Inoltre, cù a fine di l'infrastruttura è di a superstruttura di a seconda linea, a linea esistente serà cumpatibile cù u standard di treni d'alta velocità. Cù u principiu di i voli, a durata di a strada trà Konya è Karaman, chì hè di 1 ora 13 minuti, serà ridutta à 40 minuti.
Nantu à a linea di trenu, induve u travagliu cuntinueghja rapidamente, u serviziu di i vechji treni hè statu sospesu da u 1 di dicembre. Cù l'applicazione chì si dice chì hè fatta per accelerà u travagliu, i residenti di Konya ùn puderanu micca aduprà i so treni per 4 mesi. Per questa operazione di cortu termine, a municipalità dirige u trasportu di passageri cunnessi à u Trenu d'Alta Velocità à l'autobus. In quantu à l'accelerazione di u prugettu, DMU include u trenu Central Anatolia Blue è i servizii express Toros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*