I terroristi chì anu pigliatu u trenu sò stati feriti

I terroristi chì anu pigliatu u trenu sò stati feriti: In Balıkesir, in l'eserciziu in u quale anu participatu un centu di agenti di polizia, i terroristi chì anu pigliatu u trenu sò stati feriti. Centu squadre di polizia, 112 è pompieri da u Dipartimentu di Pulizzia di Balıkesir anu participatu à l'esercitazione tenuta in a stazione di treni.
A pulizza si stalla à a stazione è aspittava l'arrivu di u trenu. A polizia di l'operazioni speciali hà fattu un annunziu quandu u trenu hè ghjuntu è hà dumandatu à i terroristi di lascià u trenu. I terroristi, chì ùn anu micca lasciatu u trenu è dicenu chì avianu una bomba nantu à elli, sò stati neutralizzati quandu e forze di l'operazioni speziale entranu in u trenu.
Duranti l'operazione, unu di i terroristi hè statu feritu secondu u scenariu. U terrorista feritu hè statu purtatu à l'uspidale in ambulanza da 112 squadre. Dopu à l'operazione speciale, l'espertu di l'eliminazione di bombe neutralizza u dispusitivu di bombe in u trenu. I passageri sò stati evacuati da u trenu sottu a vigilazione di a polizia senza ferite. L'eserciziu, chì era cum'è un filmu d'azzione, hè statu cumpletu cù successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*