Dui altri treni venenu à u Metro Izmir

Dui altri treni ghjunghjenu à a metro di İzmir: 10 treni custituiti da 2 vagoni urdinati da a Municipalità Metropolitana di İzmir per esse utilizati in u sistema di metro in espansione sò stati cumpletati in a fabbrica in Cina. I novi vagoni attraverseranu l'oceanu è ghjunghjeranu à a cità. in 1.5 mesi.

İzmir Metro, chì trasporta una media di 350 mila passageri à ghjornu, aghjunghje à a so flotta dui treni più custituiti da 10 vagoni, a custruzzione di i quali hè stata finita in a fabbrica in Cina.

I novi treni di metro chì parteranu in questi ghjorni ghjunghjeranu à a cità cù un viaghju transoceanicu difficiule chì durà circa 1.5 mesi. Cusì, u numeru di vagoni in u sistema di metro, chì serve attualmente cù 77 veiculi, aumenterà à 87. A municipalità metropolitana di Izmir hà finitu i preparativi per a nova offerta radduppiendu a so flotta di treni.

Evka 3, Ege University-Kampüs.İzmirspor, Hatay, Göztepe, Poligon è e stazioni Fahrettin Altay aghjunghjenu 85 vagoni novi à a flotta di u metro di İzmir, chì hà aumentatu a capacità di passageru è a necessità di veiculi per via di a messa in funzione di e stazioni. setti, ognunu cù vagoni 5. Serà apertu à tutti l'investituri naziunali è internaziunali u 17 dicembre 17. U metro di Izmir servirà cù una flotta gigante di veiculi 2014, inseme cù 26 set, chì saranu tutti consegnati in 17 mesi dopu u cuntrattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*