A municipalità di Kastamonu cuntinueghja i travaglii di asfaltatura

A municipalità di Kastamonu cuntinueghja i so travaglii di asfaltatura : a municipalità di Kastamonu cuntinueghja i so travaglii di asfaltatura senza interruzzione ancu s'ellu hè invernu.
Infine, dopu chì i travaglii di asfaltu in u Distrettu di Kuzeykent eranu vicinu à a fine, i travaglii di asfaltu sò stati trasferiti à u Distrettu di Candaroğulları. A municipalità di Kastamonu, chì hà iniziatu i travaglii di asfaltatura in u distrittu di Candaroğulları Martyr Serkan Meşe Street, cuntinueghja u so travagliu senza interruzzione ancu s'ellu hè invernu. U sindaco di Kastamonu, Tahsin Babaş, chì hà esaminatu i travaglii di asfaltamentu da u locu, hà dettu chì i travaglii quì seranu finiti in pocu tempu è a strada serà aperta à u serviziu di i citadini.
Tahsin Babaş hà dettu: "Comu sapete, avemu attribuitu una grande impurtanza à u travagliu di asfaltu caldu da quandu avemu pigliatu l'uffiziu. In u travagliu di asfaltu caldu chì avemu realizatu in Kuzeykent, Esentepe, Aktekke è Saraçlar Neighborhoods, avemu praticamente coperto tutti i lati di a cità cù rete di strade asfaltate. Da quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu realizatu 170 mila metri quadrati di travagliu di asfaltu caldu. Avà, cuntinuemu u nostru travagliu à grande velocità in u distrittu di Candaroğulları, locu Şehit Serkan Meşe Sokak. Finiremu u travagliu quì assai rapidamente è mettemu a strada dispunibule à i nostri populi in a prossima settimana. "Vogliu bona furtuna in anticipu", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*