I tentativi di stabilisce un centru logisticu di u centru di scontu di merci ferroviarie in Malatya continuanu

I tentativi di stabilisce un paese di logistica di centru di scontu di merci ferroviarie in Malatya cuntinueghjanu: u deputatu di u Partitu AK Malatya è l'Ufficiale Amministrativu di GNAT Ömer Faruk Öz hà dichjaratu chì l'iniziativi per stabilisce un paese di logistica di centru di scontu di merci ferroviarie cuntinueghjanu.

Durante a visita di u deputatu Öz, chì si n'andò à a Camera di Cummerciu è Industria di Malatya (MTSO) inseme cù u Vicepresidente Provinciale di u Partitu AK Nuh Boyraz, u membru di u Cunsigliu di u Distrettu Centrale Necdet Seçilmiş, i membri di u Cunsigliu Municipale Hasan Demez è Cumhur Şahaplıoğlu è i membri di u partitu, u presidente MTSO. Eranu ancu presenti Hasan Hüseyin Erkoç, u presidente di l'Assemblea MTSO Sami Payza è u presidente di l'Assemblea di u Scambio di Commodity Akif Baştürk.

Parlendu quì, u Diputatu di u Partitu AK Malatya è l'Ufficiale Amministrativu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Ömer Faruk Öz, hà dettu chì i sforzi cuntinueghjanu cù u ministru è u direttore generale per prisentà a Fabbrica di Riparazione di Vagoni inattivu à u benefiziu di l'investituri ferroviari stranieri, è chì 180 decares. di terra in l'area di a stazione di Yazlak deve esse datu à TCDD è hà datu infurmazioni nantu à e so iniziative per stabilisce un centru di scontu di trasportu ferroviariu è un paese di logistica. Öz hà dettu: "Quandu hè statu dichjaratu chì a Fabbrica di Riparazione di Carru ùn hè micca adattata per u paese di logistica, i sforzi cuntinueghjanu à attribuisce terreni di tesoru à TCDD".

Öz hà dettu: "Ancu se 1 milione 12 mila metri quadrati di superficie sò stati attribuiti in a 3a Zona Industriale Organizzata, chì hà una superficie di 1 milioni di metri quadrati, dopu à a 800a Zona Industriale Organizzata, l'enfasi deve esse fatta nantu à quale farà. l'espropriazione di l'area di 10 milioni di metri quadrati. Semu pronti à fà tuttu ciò chì hè a nostra rispunsabilità. "U nostru presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria ci informarà induve stu travagliu hè bluccatu è sta questione deve esse accelerata", disse.

U diputatu Öz hà ricurdatu chì un gruppu di prumuzione di l'albicocca hè statu stabilitu nantu à u sughjettu di l'albicocca è hà dettu: "Ci hè bisognu di fà sforzi per esportà l'albicocca in paesi cum'è l'India, a Cina è l'Indonesia, è ci vole à truvà novi mercati cù novi prudutti. "Allora l'esportazioni annuali da Malatya deve esse aumentate à 1 miliardi di dollari", disse.

Öz hà enfatizatu chì un certu stadiu hè statu ghjuntu in u magazzinu licenziatu, ma ci vole à piglià passi più veloci in questu sensu.

U presidente di MTSO Hasan Hüseyin Erkoç hà dettu: "In u 2013, 30 milioni di dollari di esportazioni sò stati realizati finu à u 363 di nuvembre. Questa figura hà aumentatu à 371 milioni di dollari in u stessu periodu di questu annu. Hè previstu di risaltà à circa 415 milioni di dollari à a fine di l'annu. Ma questu hè abbastanza di sicuru? Avemu bisognu di aumentà i figuri di l'esportazione più altu. U numaru di cumpagnie chjuse questu annu hè di circa 300, è u numeru di cumpagnie aperte hè 573. "Questa hè una figura impurtante", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*