I sciatori naziunali entranu in u campu in Kars

I sciatori naziunali sò entrati in u campu in Kars: A Squadra Naziunale di Ski Running hà iniziatu à furmazione cù una squadra di 31 persone in u Centru di Sci Cıbıltepe in u distrittu di Sarıkamış di Kars.

A Squadra Naziunale di Ski Running hè intrutu in u campu cù una squadra di 31 persone in Cıbıltepe Ski Center in u distrittu di Sarıkamış.

In u quadru di u prugramma preparatu da a Federazione Turca di Ski, a squadra naziunale hè ghjunta à a stazione di ski è hà cuminciatu à furmazione.

A Squadra Naziunale di Ski Running, chì svolge una furmazione tecnica è di cundizionamentu in a zona forestale à una altitudine di 2 metri in Cıbıltepe Ski Center, cumpeterà in i campionati europei, balcanici è mundiali chì si terranu in parechji paesi di u mondu in 500.

U campu, chì cuntinueghja finu à u 1 di ghjennaghju in a stazione di sci, include 10 atleti femine è 16 maschili in e categurie stelle, ghjuventù è senior, è ancu 4 allenatori di a squadra naziunale è un coordinatore.

A squadra di 31 persone cuntinueghja a so preparazione per furmà 4 ore à ghjornu.

Harun Akyol, unu di l'entrenatori di a squadra naziunale, hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì tutte e cundizioni eranu ideali per u campu in Sarıkamış.

Dichjarà chì l'uppurtunità di campà in Cıbıltepe hè stata furnita da u presidente di a Federazione Turca di Ski, Erol Yarar, Akyol hà dettu: "Piglieremu u so sustegnu è u rifletteremu in e competizioni chì si terranu in i prossimi mesi. A nostra squadra hè in forma assai bona, purteremu sta ghjovana squadra avanti. Avemu scopi per 2018. Continueremu à elevà a barra. "Femu grandi sforzi inseme cù i nostri allenatori è atleti", disse.

Unu di l'atleti, Savaş Ateş, hà enfatizatu chì hà luttatu per u campiunatu in a squadra naziunale da circa sei anni è hà dichjaratu chì avianu un bellu campu in Sarıkamış, à alta altitudine, in neve cristallina è foreste di pinu scozzese.