A ghjente di Ödemiş si lamenta di i servizii di treni

E persone di Ödemiş si lamentanu di i servizii di treni: E persone di Ödemiş anu dichjaratu ch'elli eranu in una situazione difficiule per via di l'agenda occupata di TCDD, chì hà servizii trà Ödemiş è İzmir in u weekend.

I citadini anu dettu chì i viaghji da Izmir à Ödemiş è da Ödemiş à İzmir eranu assai occupati, è chì ùn ci era ancu spaziu per stà in i carri è chì u viaghju hè statu fattu in un ambiente senza aria.

I passageri chì tornanu da Izmir à Ödemiş cù u trenu di 15.00 u venneri si sò lagnati di a congestione è anu dumandatu à TCDD per implementà una soluzione chì alleviassi a congestione. Fahrettin Toker, unu di i passageri, hà dettu: "I servizii di treni trà Ödemiş è İzmir sò assai occupati. Imagine chì sta volta hè una sessione di 15.00. Ùn ci hè micca locu per pusà o stà à l'internu. Sta densità ùn hè nunda ma tortura per i passageri. A ghjente viaghja sopra à l'altru. Inoltre, per via di sta densità, i carri sò assai stuffy. Questa intensità hè cusì ogni settimana. "Vulemu chì l'autorità facenu suluzioni chì facilità a densità", disse.

Un altru passageru, Nuri Pilgir, hà dettu: "L'aghju scontru ancu in l'estiu. Cusì hè avà. I servizii di treni Ödemiş-İzmir sò assai affollati u venneri, u sabbatu è a dumenica. Ùn ci hè spaziu per passà in i carri. In questu casu, u viaghju di duie ore diventa una tortura per e persone. "Ci hè ancu un prublema chì i toilette ùn funzionanu micca è esigemu chì sta situazione sia risolta", disse.

I studienti universitari si lagnavanu ancu di a situazione. U studente Burcu Yılmaz hà dettu: "Sò da Ödemiş. Continuu a mo educazione universitaria in Izmir. Vengu à Ödemiş ogni weekend. Preferite viaghjà in trenu à l'arrivu è à u ritornu. Tuttavia, i servizii di treni sò assai occupati. Ci hè una stampata ogni volta. "Ùn sò micca sapè s'ellu ci vole à aghjunghje viaghji supplementari o vagoni supplementari, ma vogliu chì l'autorità risolvenu sta congestione", disse. Un altru studiente Gülşen Kabak hà dettu: "Continuu ancu a mo educazione universitaria in Izmir. Vengu à Ödemiş u weekend. I servizii di treni sò assai occupati, soprattuttu u venneri è dumenica. Ùn ci era micca spaziu per stà in i carru à 15.00. "Saria assai bonu per quelli chì viaghjanu constantemente per risolve sta situazione. Pregu à l'autorità per risolve stu prublema u più prestu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*