A stazione storica di Haydarpaşa hè diventata un locu per i graffiti

A stazione storica di Haydarpaşa hè diventata u locu di u graffiti: i vagoni storichi di a stazione storica di Haydarpaşa, chì hè stata inattiva per circa 2 anni per via di u travagliu nantu à u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, sò diventati u locu di u graffiti. L'ufficiali dicenu chì i graffiti s'intruducevanu di notte, travagliavanu nantu à pittura è scrittura è scappavanu.
A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì era una volta a porta di a cità, hà lasciatu i so ghjorni gloriosi. Dopu chì i servizii di l'Anatolia sò stati chjusi in u 2012 è i servizii suburbani sò stati chjusi in u 2013 per via di l'opere di u Trenu d'Alta Velocità, a stazione storica hè sbulicata in l'oblio. Ancu s'ellu era guardatu trà i treni parcheggiati in a stazione, i treni eranu pieni di ritratti fatti da graffiti. L'unichi residenti di Haydarpaşa, induve u sonu di u trenu ùn hè micca intesu dapoi 2 anni, sò i guardiani di sicurità è quelli chì volenu piglià una foto di souvenir.
I treni simbulizeghjanu l'attesa di speranza, i sogni, a fuga è a riunione in i filmi. Ancu se a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì porta persone da tutti l'angoli di l'Anatolia à Istanbul, ospita parechje riunioni, hè avà lasciata à l'inerzia. A stazione, chì hè stata custruita da u tardu Sultan Abdulhamid II in u 1908, hè issa bramosa per i soni di i treni. E piattaforme, chì accoglie centinaie di persone chì venenu da diverse parti di u paese ogni ora, sò diventate avà u parcheghju di i vagoni di treni. I vagoni abbandunati in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì era chjusu per via di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, sò diventati una mostra di graffiti. I guardiani di sicurità aspettanu à a stazione 2 ore à ghjornu; in ogni modu, ùn pò micca impedisce chì i vagoni sò dipinti. L'artisti di strada entranu in e piattaforme di notte è spray paint tutti i vagoni è i treni. Un guardianu di sicurità, chì ùn vulia micca esse chjamatu, hà dettu: "I ghjovani sò intruduce di notte. Fighjemu da e camere è li detectemu. À u tempu chì venenu è catturà, anu digià finitu a pittura. Pigliemu i ghjovani chì pigliemu in tribunale ; ma venenu sempre". ellu parla.
A cundizione di i treni chì aspettanu in u patiu di a stazione storica hè deplorable. A maiò parte di i carri pieni di pittura di graffiti anu rottu i finestri. I platti di u Bosphorus Express, u Southern Express, l'Anatolian Express, l'Ankara Express è u Fatih Express anu putritu. I vagoni usati in viaghji suburbani seranu mandati à i magazzini di scarti per u riciclamentu in i prossimi mesi. Ùn ci hè micca chjaru cumu a stazione storica, chì u so tettu hè statu brusgiatu in u 2010 è ùn pò ancu esse restauratu, serà utilizatu. Ufficiale di a Direzzione Generale di l'Amministrazione di Ferrovie di u Statu (TCDD) nota chì dopu à a stazione storica hè stata restaurata, serà usata cum'è stazione è centru culturale per u Trenu d'Alta Velocità. da l'altra parte Kadıköy A municipalità ùn hà micca datu una licenza per a stazione, chì i prughjetti di risturazione sò stati appruvati da u Cunsigliu di Conservazione. Ùn hè micca chjaru quandu u prughjettu, chì hè statu licitatu per 12 milioni 473 mila lire, vene à a vita.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*