Dichjarazione da TCDD à e notizie di Ghost Radio Assistance

Dichjarazione di TCDD à a notizia di Ghost Radio Aid: "Prima chì a linea YHT Ankara-Istanbul sia stata messa in opera, tutte e misure necessarie sò state prese, cumprese a certificazione, per un funziunamentu sicuru è sicuru"
A Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), prima chì a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT) sia messa in opera, tutte e precauzioni necessarie, cumprese a certificazione, sò pigliate per un funziunamentu sicuru è sicuru, è ancu a cumunicazione. Strumenti (chì sò necessarii è attivati ​​da a tecnulugia) per assicurà u funziunamentu di u trenu sicuru. GSM-R, radiu, telefunu) sò stati utilizati.
In a dichjarazione scritta fatta da TCDD, hè statu dichjaratu chì era necessariu di fà una dichjarazione annantu à a nutizia intitulata "Radio Assistance to Ghosts" publicata in un ghjurnale, è hè statu infurmatu chì nimu di e fonti di nutizie era espertu in a custruzzione è funziunamentu di a linea YHT.
In a dichjarazione chì hà attiratu l'attenzione à u fattu chì millaie di ferrovieri, esperti lucali è stranieri competenti in u campu, è lettori universitari anu participatu à u Prughjettu di a Linea YHT Ankara-Istanbul, cunziddi chì a spiegazione annantu à u "Ghost Train" d'ieri ùn era micca bè. capitu, i prucessi di a linea YHT Ankara-Istanbul sò stati cumpletati prima ch'ella sia messu in opera, hè statu arregistratu chì vulianu ripetiri una volta di più.
In a dichjarazione chì enfatizava chì a linea hè stata cumpletata è pronta per u funziunamentu da l'imprenditore è l'impresa di cunsulenza chì hà custruitu a linea, hè statu enfatizatu chì a linea hè stata accettata da a Cummissione d'Accettazione TCDD, chì hè cumposta di esperti tecnichi, è u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria. hà publicatu a so appruvazioni cù u so parè favurevule.
In a dichjarazione chì u cumitatu tecnicu furmatu sottu a coordinazione di TCDD Traffic Department hà informatu nantu à l'adattabilità di a linea per u funziunamentu, è u Traffic Department hà preparatu è publicatu l'istruzzioni di u funziunamentu, "Un rapportu di sicurezza hè statu datu à a linea da a UE appruvata internaziunale. autorità di certificazione autorizata à emette certificati. Prima di certificazione, i prucessi di prova misurati sò stati fatti cù u Trenu di Misurazione Piri Reis, partendu da a più bassa velocità (30 chilometri / ora) è finu à 275 chilometri / ora, cù a participazione di l'organi di certificazione. Infine, un rapportu hè statu preparatu da u Cumitatu Scientificu, chì hè custituitu di scientisti numinati da l'università.
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u sistema di gestione di u trafficu (ERTMS) utilizatu da i paesi sviluppati hè utilizatu in tutte e rùbbriche di a linea Ankara-Istanbul induve l'alta velocità hè appiicata è pò esse vistu da u centru di cummandu, è hè dichjaratu chì u sistema di Gestione di u Traffic Telephone Centrale (TMI) in cunfurmità cù i normi internaziunali è a certificazione hè appiicata in a seccione di linea cunvinziunali trà Köseköy-Gebze.
Hè statu nutatu in a dichjarazione chì a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata messu in opera dopu chì tutti sti prucessi sò stati cumpletati è un rapportu di operabilità sicura hè statu preparatu.
"Prima chì a linea Ankara-Istanbul YHT sia stata messa in opera, tutte e misure necessarie, cumprese a certificazione, sò state pigliate per un funziunamentu sicuru è sicuru. Tutti i strumenti di cumunicazione (GSM-R, radiu, telefonu) chì sò necessarii è attivati ​​da a tecnulugia sò ancu usati per assicurà un funziunamentu di trenu sicuru in a linea YHT Ankara-Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*