L'attellu di TCDD in Samsun diventa u Museu di Strumenti Chirurgichi

L'attellu di TCDD in Samsun diventa u Museu di Strumenti Chirurgici: L'edificiu in ruina, chì hè l'anticu attellu di mantenimentu è riparazione di TCDD in Samsun è hè avà inattivu, hè cunvertitu in u Museu di Strumenti Chirurgici.
L'edificiu arruvinatu, chì era l'anticu attellu di mantenimentu è riparazione di TCDD in Samsun è hè avà inattivu, hè cunvertitu in u Museu di Strumenti Chirurgichi.
U guvernatore di Samsun İbrahim Şahin, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, è i so assistenti anu esaminatu l'edificiu, chì serà trasfurmatu in un Museu di Strumenti Chirurgici in cooperazione cù Samsun Governorship, Metropolitan Municipality, Samsun Provincial Health Directorate è MEDİKÜM.
U guvernatore di Samsun, İbrahim Şahin, hà dichjaratu chì u museu è e tappe di Samsun in a produzzione di strumenti chirurgici da u passatu à u presente seranu presentati à i visitatori, è chì quelli chì visitanu u museu entreranu in un tunnel di u tempu in a produzzione di strumenti chirurgici.
YILMAZ: "CÙ STU MUSEU, SAMSUN RAFFIZZARÀ U SO LOCU"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "E cumpagnie chì producenu strumenti chirurgici in Samsun producenu attualmente 15 mila tippi di strumenti chirurgici. A nostra cità cumpete cù a Germania è u Pakistan in a fabricazione di strumenti chirurgici, ma ùn ci hè micca assai cuscenza in questu sensu. Cù stu museu, Samsun diventerà una cità più cunnisciuta in a produzzione di strumenti medichi è cunsoliderà ancu a so pusizioni in u settore.

1 Comment

  1. Ospedali chì appartenenu à e ferrovie, i porti, alcune stazioni è stazioni sò stati venduti. In a maiò parte di i lochi, i terreni, l'edificazioni, l'alloghji, ecc. immubiliarii sò stati venduti. Avà, l'atelier samsun dmy hè statu datu. ferrovia, di cui simu fieri, aspittemu chì a dirigenza sia leale à l’istituzione.Ùn sfasciamu più l’amatori di i ferroviari.Ùn sguassemu l’entusiasmu di l’impiegati.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*