A strada di a Brigata di Artiglieria alleviarà u trafficu di a cità

A Strada di Brigata di Artiglieria alleviarà u trafficu di a cità: U travagliu di custruzzione di a 57ª Strada di Brigata di Artiglieria, chì unisce a Strada Captain İbrahim Hakkı à a Strada Manisa, cuntinueghja rapidamente cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana è di a Municipalità di Bornova.
U sindaco di Bornova, Olgun Atila, hà esaminatu i travaglii, a maiò parte di i quali sò stati finiti, inseme cù u Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Buğra Gökçe. U sindaco Olgun Atila hà dettu chì cù a fine di a strada, serà più faciule per i veiculi chì venenu da a direzzione di Manisa per passà à u Centru Bornova. Bayraklı Captain İbrahim Hakkı Street, chì hè stata messa in serviziu per u trasportu ininterrottu trà Smyrna Square è Bornova Ring Road Junction, hè avà allargata à Manisa Road. A maiò parte di a strada hè stata aperta. Dopu à l'espropriazione da esse fatta, tutti seranu aperti. Sta cunnessione ùn solu alleviarà u trafficu di Bornova, ma ancu Izmir ", disse.
Izmir facilità u so trafficu
A Strada di Brigata Artilleria di 528 metri, chì hè prevista per esse aperta da l'intersezzione di 467 Street è 680 Street, à u fronte di a Scola Primaria Malazgirt, Bayraklı Cum'è un boulevard ininterrottu partendu da a Piazza Smyrna à u Bornova Ring Road Junction, cunnetta a strada Yüzbaşı İbrahim Hakkı, chì hà una funzione impurtante in u trasportu urbanu, à a strada di Istanbul (Manisa Road). Cusì, i veiculi puderanu entre in u centru di Bornova senza chjappà in u trafficu pesante à e strade di circonvallazione, svinculi universitarii è spitali.
U travagliu in a brigata hè statu finitu
In u scopu di stu travagliu impurtante, a municipalità di Bornova hà custruitu un novu muru di sustegnu di 1100 metri in l'internu invece di u muru di u giardinu distruttu in cunfurmità cù l'accordu fattu cù u Ministeru di a Difesa Naziunale. I restanti 190 metri seranu cumpletati dopu l'espropriazione. Di novu, in u scopu di u listessu travagliu, a municipalità di Bornova hà custruitu un postu di guardia, 57 magazzini è 1 posti di guardia per a 2a Brigata d'Artilleria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*