U Prughjettu di a Linea Ferroviaria BTK vene à a fine

U Prughjettu di a Linea Ferroviaria BTK hè finita: 2008 per centu di l'opere nantu à u Prughjettu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hà cuminciatu à esse custruitu in u 83 è cunnetta a Cina è Londra attraversu Marmaray dopu a so finitura, sò stati cumpletati.
U Prughjettu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), chì hè stata iniziata in u 2008 è unisce a Cina è Londra dopu a so cumpiimentu, hè ghjuntu à a tappa finale.
Malgradu l'intensi cundizioni d'invernu in Kars, i travaglii nantu à u prughjettu di a linea ferroviaria, chì a fundazione hè stata stabilita u 29 di lugliu di u 2004, cù a participazione di i presidenti di Turchia, Azerbaijan è Georgia, cuntinueghjanu à a riunione di a Cummissione Joint Transport di Turchia. , Azerbaijan è Georgia in Tbilisi u 24 dicembre 2008.
U travagliu nantu à a linea ferroviaria hè prevista per esse finitu in 2015.
Cù l'iniziu di a linea, hè previstu di trasportà un milione di passageri in a prima tappa, mentre chì i prudutti pruduciuti da i trè paesi seranu trasportati à u stessu tempu.
U guvernatore di Kars, Günay Özdemir, hà esaminatu l'ultime opere nantu à a linea ferroviaria è hà scontru cù u direttore di prughjettu Kayserşah Erdem.
Erdem hà infurmatu à Özdemir nantu à l'ultimu statutu di u prugettu è hà dichjaratu chì ci hè stata una pausa in u prugettu in 2013, è chì u travagliu hà cuminciatu intensamente in l'ultimi mesi.
Esprimendu chì ci sarà trasportu mistu nantu à a linea ferroviaria, Erdem hà dettu: "Andemu à duie linee in Turchia. Da oghje, avemu 550 metri di tunnel senza perforazione. Avemu pensatu à compie lu in marzu. U travagliu cuntinueghja nantu à u tunnel à u cunfini di u travagliu ", disse.
Erdem hà dichjaratu ch'elli anu fattu 2 cambiamenti di rotta in u prugettu per a prutezzione di u storicu Castellu di Senger è u sfondu in u tunnel di fruntiera.
"Un milione di passageri seranu trasportati annu in a prima tappa"
U guvernatore Özdemir hà dettu chì u Prughjettu di a Linea Ferroviaria BTK serà messu in serviziu à a fine di u 2015, è hà dichjaratu chì u travagliu nantu à sta questione cuntinueghja à piena velocità.
Esprimendu chì i travaglii sò cuncentrati nantu à a fruntiera Turchia-Georgia, Özdemir hà dichjaratu chì u prucessu di cimentu in i tunnelli hè statu finitu à un ritmu di 40 per centu è hà dettu: "I travaglii cuntinueghjanu ancu in u periodu invernu. Attualmente, i tunnelli tagliati è coperti in a regione di Kars sò stati cumpletati. Ci hè assai pocu sopra à a seccione di 79 chilometri in u territoriu turcu. Attualmente, 700 per centu di u prughjettu di 83 milioni di dollari hè statu finitu. Questu mostra chì una grande parte di u prughjettu è u travagliu principalu duru sò stati cumpletati, è solu e parti ligati à a fabricazione da esse fatta nantu à questu sò lasciati ".
Nutendu chì a Strada di a Seta serà riattivata dopu chì u BTK hè finitu, Özdemir hà nutatu chì u travagliu di trasportu da Pechino à Londra, micca da Kars à Baku, cuntinueghja.
Indicà chì u prugettu hè impurtante per fà un centru è cresce economicamente, Özdemir hà dettu:
"Cù u trenu d'alta velocità chì vene da Istanbul à Kars, mostra chì a cumunicazione ecunomica, suciale è culturale cù a regione Caucasu pò accelerà in qualchì modu. Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars chì diventa operativa, avarà una capacità di un milione di passageri annu in a prima fase. Inoltre, u trasportu di merci serà ancu attivatu. Prima di tuttu, a cummercializazione di i prudutti pruduciuti da i trè paesi serà nantu à l'agenda. Un prughjettu di centru logisticu hè ancu preparatu in Kars. U Ministeru di i Trasporti hà ancu fattu l'offerta per ellu. À u principiu di u 2016, mettemu in opera u centru logisticu inseme cù a ferrovia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*