À a stazione di Haydarpaşa, si dicia chì a ferrovia ùn deve esse a via di a morte

L'Assemblea di Salute è Sicurezza Occupazionale di i Travagliatori d'Istanbul hà annunziatu ieri u "Rapportu d'omicidi di travagliu" di u mese passatu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa.
U rapportu annunziatu hà dichjaratu chì almenu 69 travagliadori anu persu a vita in maghju. In e riunioni di Istanbul Haydarpaşa tenute contr'à a chjusura di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa sta settimana, hè statu ancu dettu chì "a Ferrovia ùn deve esse micca una via di morte". U gruppu, custituitu soprattuttu da membri di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), s'hè riunitu davanti à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa ieri à 13.00:1 è hà protestatu prima per a chjusura di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. In seguitu, BTS Istanbul No. 69 Branch Training and Organization Sicritariu Mithat Ercan hà lettu u "Rapportu nantu à l'omicidi in u travagliu" di l'Assemblea di Salute è Sicurezza di i Travagliatori di Istanbul. Ercan hà dichjaratu chì l'assassini occupazionali anu cuntinuatu in maghju in tuttu u paese, inveci di l'omi è di e donne, è hà annunziatu chì almenu XNUMX travagliadori anu persu a vita.
"I FERROVI ùn deve micca esse a strada di a morte"
Ercan hà dichjaratu chì u più altu numeru di omicidi occupazionali hè accadutu in i settori di a custruzzione, l'energia è l'agricultura stagionale, è chì e pruvince chì anu vistu u più omicidi occupazionali eranu Diyarbakır, Istanbul è Izmir.
Ercan hà ancu attiratu l'attenzione à e ferrovie, a linea di cummerciale à a quale BTS hè affiliata, è hà dettu: "In l'ultimi cinque mesi, solu più di 20 ferroviari sò stati feriti in accidenti di treni. "Avemu persu 4 di i nostri amichi ferroviari per via di l'assassini di u travagliu", disse.
Infine, a dichjarazione hà dettu: "Inviemu u guvernu AKP, u Ministeru di i Trasporti è a gestione di TCDD per mette fine à" pratiche di liquidazione è di subcontratazione in e ferrovie sottu u nome di ristrutturazione, fà più travagliu cù menu persone ", in ordine. per piantà questi omicidi ".
U WATCH DI CUSCENZA CONTINUA
Per d 'altra banda, e famiglie chì anu persu a vita in l'assassini di u travagliu cuntinuavanu a so "vigilanza di a Cuscenza" sta settimana in a Piazza Galatasaray in Taksim, Istanbul. E famiglie, chì volenu chì quelli chì sò veramente rispunsevuli di l'assassini in u travagliu sò perseguitati, anu annunziatu chì cuntinueghjanu a so vigilia di cuscenza finu à chì l'arechje di quelli chì ùn sò micca autorizati à sente di l'assassini in u travagliu sò intesu è precauzioni sò pigliate.
10 mila 804 travagliadori sò morti durante l'anni AKP
A risposta di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale à una dumanda parlamentaria in quantu à l'accidenti di u travagliu hè cum'è una cunfessione di un grande massacru. 2002 mila 2011 travagliadori sò morti in accidenti di travagliu trà u 10 è u 804, quasi tutti sò sottu à u guvernu AKP.
Sicondu i dati di u Ministeru di u travagliu è a Seguretat Soziale, un totale di 2002 mila 2011 accidenti di travagliu sò accaduti in Turchia trà 735 è 803. Un totale di 10 mila 804 travagliadori sò morti è 14 mila 665 persone sò stati disattivati ​​in questi accidenti.
A quistione parlamentaria presentata da u deputatu CHP Istanbul Kadir Gökmen Öğüt in quantu à a sicurezza di u travagliu in Turchia hè stata risposta da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale. Sicondu a risposta di u Ministeru, 10 mila 735 travagliadori sò morti in 803 mila 10 accidenti di travagliu in Turchia in l'ultimi 804 anni. 14 mila 665 travagliadori sò stati disattivati ​​in questi accidenti.
In a risposta di u Ministeru, hè statu ancu dichjaratu chì l'inchiesta di 2005 mila 2011 di i 502 mila accidenti di travagliu chì sò accaduti trà 287 è 59 hè stata cumpletata è l'inchiesta di l'altri era in corso.
Sicondu u Ministeru, 2003 accidenti di travagliu fatali sò stati investigati in a Regione di i Cantieri Navali di Tuzla, chì hè spessu nantu à l'agenda in quantu à l'accidenti di travagliu, dapoi u 44.
Sicondu i dati di l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (ILO), mentre chì 270 milioni d'accidenti di u travagliu accadenu ogni annu in u mondu, un travagliadore ogni 15 seconde è circa 6 persone mori ogni ghjornu per accidenti di travagliu o malatie occupazionali. 300 milioni di persone soffrenu di malatie occupazionali.
Sicondu i dati di l'ILO, 2010 mila 62 accidenti di travagliu è 903 casi di malatie occupazionali sò stati rilevati in Turchia in u 533, mentre chì un totale di 10 impiegati anu persu a vita, 444 di e quali sò per malatie occupazionali è 454 per accidenti di travagliu. Hè nutate chì Van era vistu cum'è a pruvincia cù a più alta rata di morte in Turchia, cù 30 morti per 21 accidenti di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*