Serviziu di trenu di trasportu à u vicinu

U serviziu di treni suburbani à u vicinu: u guvernatore di Edirne Dursun Ali Şahin hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià nantu à i servizii di treni suburbani trà Uzunköprü è Dimetoka, in Grecia, mentre Uzunköprü Mayor Av. Enis İşbilen hà ancu dichjaratu ch'elli anu iniziatu negoziazioni cù l'autorità greche per rinfurzà a stessa linea ferroviaria, in cunfurmità cù u protocolu di cooperazione firmatu recentemente ...

Mentre u guvernatore di Edirne Dursun Ali Şahin hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià nantu à i servizii di treni suburbani trà Uzunköprü è Dimetoka, in Grecia, Uzunköprü Mayor Atty. Enis İşbilen hà ancu dichjaratu ch'elli anu iniziatu negoziazioni cù l'autorità greche per rinfurzà a stessa linea ferroviaria, in cunfurmità cù u protocolu di cooperazione firmatu recentemente.
U guvernatore di Edirne Dursun Ali Şahin hà scontru cù u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Ömer Yıldız in Ankara, induve andò per una seria di viaghji d'affari. Dichjarà chì e riunioni eranu pusitivi, u guvernatore Şahin hà dichjaratu chì a corrispondenza cù e Ferrovie Greche in quantu à i servizii di treni suburbani trà Uzunköprü è Dimetoka hà iniziatu è andatu in modu pusitivu.
U guvernatore Şahin hà dettu in a so dichjarazione: "Avemu cuminciatu à travaglià per fà attivà a porta di a fruntiera ferroviaria in u nostru distrittu Uzunköprü. In i nostri scontri cù u Direttore Generale di TCDD, avemu discututu a creazione di un trenu cum'è un trenu suburbanu chì currerà solu in questa regione nantu à a linea ferroviaria di 25 km finu à Dimetoka, utilizendu e porte di u cunfini Uzunköprü-Pityon. Avemu ghjuntu à una cunclusione pusitiva è a currispundenza cù e ferrovie greche cuntinueghja. Credu chì questu avarà più prubabilmente, è aghju attentu à u prublema. Anu dichjaratu chì u travagliu nantu à questu tema seria iniziatu in e riunioni chì avemu tenutu à l'uffiziu di u guvernatore è à TCDD in Ankara. "Credu ancu chì averemu successu in questu prublema". disse.
U guvernatore Şahin hà aghjustatu chì crede chì i servizii di treni suburbani da esse cuminciati trà Uzunköprü è Dimetoka avarà risultati pusitivi per l'ecunumia regiunale.
UZUNKÖPRÜ MAYOR İŞBİLEN
Uzunköprü Mayor Av. Enis İşbilen hà ancu dichjaratu ch'elli anu iniziatu negoziazioni cù l'autorità greche per rinfurzà a stessa linea ferroviaria, in cunfurmità cù u protocolu di cooperazione firmatu recentemente.
Ricordendu chì u protocolu di cooperazione firmatu à a riunione tenuta recentemente cù a participazione di Sindaci Turchi è Grechi, Presidenti di e Camere di Cummerciu è Industria, Presidenti di Scambi di Mercanziali, Presidenti di Camere di Cummercianti, à l'invitu di u Sindaco di Dedeağaç, Bagelis Laubakis, includenu questione di ripiglià l'operazioni di Uzunköprü Eskiköy è Grecia Pityon treni dogana İşbilen hà dettu chì crede chì u turismu è e relazioni cummirciali feranu una cuntribuzione significativa à e duie regioni cù l'apertura di a linea ferroviaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*