Cuuperazione Giant in Ferrovie da Turchia è Spagna

I travagliadori di e ferrovie in Spagna sò in greva
I travagliadori di e ferrovie in Spagna sò in greva

Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà a cumpagnia ferroviaria spagnola ADİF è TCDD. In cunfurmità cù l'accordu chì stipula a cooperazione trà Turchia è Spagna in u campu di a ferrovia in paesi terzi, l'operazione di a ferrovia trà a Mecca è Medina hè prevista per esse realizatu in cuuperazione trà i dui paesi.

Habip Soluk, Sottosegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, è Süleyman Karaman, Direttore Generale di TCDD, anu una seria di cuntatti in Spagna trà u 30 di nuvembre è u 4 di dicembre. A delegazione hà assistitu à u 1st Forum Ferroviariu Internaziunale BCN Rail. U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà spiegatu i prughjetti ferroviari à i participanti.

Dopu, a delegazione hà firmatu un protokollu chì farà una grande cuntribuzione à e relazioni Turchia-Spagna. Un accordu hè statu firmatu trà TCDD è a cumpagnia di infrastrutture ferroviarie spagnole ADİF per a cooperazione in paesi terzi. U sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Habip Soluk, u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman è l'Ambasciadore di Turchia à Madrid Ayşe Sinirlioğlu anu assistitu à a cerimonia. Cù l'accordu, Turchia è Spagna cooperaranu in parechji spazii cum'è a gestione, a sicurezza di a linea, l'ispezione è a furmazione in i prughjetti ferroviari chì sò custruiti è pianificati in paesi terzi, in particulare in u Mediu Oriente.

U travagliu di custruzzione di a ferrovia trà a Mecca è Medina hè statu pigliatu da un cunsorziu custituitu di 12 urganisazioni spagnole. Cù l'accordu, hè statu amparatu chì l'operazione di sta linea era nantu à l'agenda in cuuperazione trà Turchia è Spagna. A delegazione turca hà ancu inspeccionatu e linee di treni d'alta velocità in Spagna è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*