Workshop di Sistemi Ferroviari tenutu in Partenariatu di TCDD è KBU

L'Atelier di Sistemi Ferroviari hè statu tenutu in Partenariatu cù TCDD è KBÜ: "Atelier di Risorse Umane di Sistemi Ferroviari" hè statu tenutu cumuna da TCDD è l'Università Karabük.

Workshop tenutu u 10 February 2017 à Kule Restaurant Behiç Erkin Hall; Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviari, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın è u Rettore di l'Università Karabük Refik Polat, è ancu i funzionari TCDD, u Ministeru di l'Educazione Naziunale Direzzione Generale di l'Educazione Professionale è Tecnica, TCDD Taşımacılık A.Ş, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, TÜVASAŞ, Rappresentante YÖK, operatori di sistemi ferroviari urbani, ARUS, rapprisentanti di u settore, alcune Università è urganisazioni non governamentali anu participatu.

Parlendu à l'apertura di l'attellu, u Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, hà dettu chì l'attellu hè statu urganizatu per scambià idee nantu à a furmazione, l'impieghi, i prublemi attuali è u futuru di e risorse umane di u settore di i sistemi ferroviari.

Rimarchendu chì u settore ferroviariu, chì hè statu trascuratatu per più di mezzo seculu è dopu accettatu cum'è una pulitica statale è attribuita risorse sufficienti, hà sperimentatu a so età d'oru in l'ultimi 14 anni, Apaydın hà dichjaratu chì 60 miliardi TL sò stati investiti in ferrovie durante stu periodu.

Apaydın hà dichjaratu chì offrenu opportunità di viaghju veloci è còmode à i citadini mettendu linee YHT in serviziu trà Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul, è aghjunse chì offrenu opportunità di viaghju veloci è còmode à i citadini cù l'Ankara-Sivas, Ankara. -Izmir High Speed ​​​​Train prughjetti è Bilecik-Bursa, Konya-Karaman-Ulukışla. Hà nutatu chì a custruzzione di linee di treni d'alta velocità trà Adana è Mersin cuntinueghja.

"U scopu hè di avè 2023 km di ferrovia in 25.000"

Enfatizendu chì a lunghezza tutale di e linee ferroviarie d'alta velocità, veloci è cunvinziunali custruite da avà hè di 3.713 km, Apaydın hà dettu: "Avemu rinnuvatu quasi tutte e nostre linee 100-150, chì stavanu cadendu in guasi per mancanza di mantenimentu. I nostri treni sò diventati più veloci, a nostra ghjente pò viaghjà rapidamente è cunfortu. Avemu cumpletu cù successu i prughjetti di signalazione naziunale è di locomotive naziunali. Travagliemu ghjornu è notte per piglià u nostru Trenu Naziunale nantu à i rails. Stabbiliscemu centri logistichi chì seranu un salvatore per l'ecunumia. Mettimu 7 di elli in serviziu. Facemu 13 altri. In più di u percorsu successu avemu cupartu in pocu tempu; "Avemu u scopu di avè 3.500 km di ferrovia per u 8.500 custruendu 1.000 km d'alta velocità, 2023 km d'alta velocità è 25.000 km di ferrovia convenzionale", disse.

Apaydın hà dichjaratu chì anu stabilitu TCDD Taşımacılık A.Ş. per operare treni in u periodu di liberalizazione di TCDD è hà dettu chì cù a liberalizazione di u settore ferroviariu, l'impieghi di l'operatori è di l'impiegati chì entranu in u settore aumenterà.

"L'industria hà sempre bisognu di staffu intermediu"

Apaydın hà dichjaratu chì u settore hà sempre bisognu di un staffu intermediu qualificatu chì hè statu furmatu è certificatu in licei prufessiunali è scole prufessiunali in cunfurmità cù e qualifiche prufessiunali in i dipartimenti di custruzzione, mantenimentu, elettricità-elettronica è macchinari di sistemi ferroviari è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U rapportu di i nostri impiegati ingegneri à u nostru persunale tutale, chì era 2002 per centu in u 1, hè aumentatu à 10 per centu oghje. E sta tarifa aumenterà ancu di più. Cridemu chì i nostri ghjovani ben furmati chì sò graduate in ingegneria di sistemi ferroviari, è ancu ingegneri civili, meccanichi, elettrici-elettronica, cartografi, geologia, industria, metallurgia è materiali, creanu a dinamica di e ferrovie. Per furmà u persunale qualificatu per e ferrovie, sustenemu e nostre scole chì furniscenu furmazione in u campu di i sistemi ferroviari è impieganu i so graduati. In questu cuntestu, avemu sustinutu l'apertura di u Campu di Tecnulugia di Sistemi Ferroviari in i Licei Vocational Anatolian. Oghje, l'educazione di i sistemi ferroviari hè furnita in 19 licei prufessiunali è 10 culleghji. A nostra Università Karabük hà fattu un passu impurtante in 2011 è hà lanciatu u Programma di Ingegneria di Sistemi Ferroviari cum'è una continuazione di a furmazione di u sistema ferroviariu chì hà iniziatu in i licei è i culleghji, aprendu a strada per portà forza di travagliu qualificata à u settore à u livellu di u liceu. In sti scoli; Più di 5 mila studienti d'oghje sò furmendu i ferroviari di u futuru. Vogliu ancu signalà chì offrimu servizii di furmazione prufessionale ferroviaria à tutti i nostri stakeholder è chì avemu mandatu 5 studienti à l'esteru per a furmazione post-graduata in l'ultimi 68 anni. 55 di sti studienti anu cuminciatu à travaglià in a nostra istituzione cum'è ingegneri maestru oghje, cum'è TCDD; Fornemu l'espertu è l'equipaggiu necessariu à e scole chì furniscenu educazione in u campu di i sistemi ferroviari, è urganizemu prugrammi di furmazione prufessiunale per i maestri tecnichi è i lettori in e scole. Offremu opportunità di stage à i studienti è priurità u so impiegu. "Dapoi u 2007, avemu impiegatu 1.244 ghjovani graduati di sistemi ferroviari è li aghjunghjenu à a nostra famiglia ferroviaria".

Apaydın, cù un prughjettu lanciatu in 2009; Dichjarà chì anu preparatu i normi è e qualificazioni di un totale di 18 professioni di sistemi ferroviari, in particulare ingegnere di treni, operatore di treni, cunduttore, operatore di trafficu di stazione, saldatore d'arcu ferroviari, controller di trafficu, custruzzione di strade ferroviarie, manutenzione è riparazione, anu ricunnisciutu professioni ferroviari. in una scala universale per a prima volta in a so storia di 160. Hà nutatu chì si sò riuniti.

Apaydın hà dichjaratu chì tutte l'istituzioni è l'urganisazioni in u settore di i sistemi ferroviari, in particulare i sistemi ferroviari urbani, duveranu furnisce impieghi à i ghjovani sustenendu a so educazione.

Dichjarà chì travaglianu in cuuperazione cù parechje istituzioni per aumentà a qualità di l'educazione di i sistemi ferroviari, Apaydın hà dettu: "Credu chì i studii chì seranu realizati inseme cù e scole chì servenu in u campu di l'educazione di i sistemi ferroviari in u nostru paese è tutti. l'istituzioni è l'urganisazione chì participanu à u settore è participanu à stu attellu metteranu in luce nantu à u sviluppu di e ferrovie di u nostru paese ".

"U Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari deve esse solu in Karabük"

U Rettore di l'Università di Karabük, Refik Polat, hà dettu chì era felice di scuntrà cù i rapprisentanti di u settore grazia à l'attellu.

Indicà chì u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari hè solu in l'Università di Karabük, Polat hà dettu: "Anu applicà à alcune università per apre l'Ingenieria di Sistemi Ferroviari, ma avemu cuntattatu YÖK è hà dumandatu à ùn esse apertu. Ùn vulemu chì sta sezione sia in ogni locu. "Couperemu cù tutti in u settore ferroviariu per l'educazione è u sviluppu di i nostri studienti, è questu pruduce risultati efficaci è boni", disse.

Dopu à i discorsi, presentazioni intitulate "Sistemi Ferroviari è Aspettative Settoriali", "Situazione attuale è Futuru di i Programmi Associati di Sistemi Ferroviari", "Istituzioni di Educazione Secundaria in u Campu di Sistemi Ferroviari", "Certificazione di u Personale in u Settore di Sistemi Ferroviari" è " U Need for Qualified Manpower in Rail Systems" hè statu realizatu.

L'attellu hè finitu cù a tavola rotonda di i participanti.

UN PROTOCOLLU hè statu firmatu trà TCDD è KARABÜK UNIVERSITY

Cumminendu e facilità fisiche, facultà, persunale tecnicu è sperienza di l'Università Karabük è TCDD; Per risponde à i bisogni di u persunale qualificatu di TCDD, e so filiali è affiliate, è u settore privatu in u settore di i sistemi ferroviari, per furnisce l'educazione à i livelli assuciati, universitarii è graduati, per apre a furmazione prufessiunale è i corsi, è per assicurà chì a R&D scientifica è tecnologica. studii sò fatti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*