A dumanda di Kanal Istanbul per esse cunnessu à Ambarlı

Chì u portu sia custruitu in Canal Istanbul: U membru di u Cunsigliu di MUSIAD Hasan Büyükdede, chì s'hè indirizzatu à a municipalità di Arnavutköy à u cungressu di HASİAD, hà elencu e dumande di l'industriali. Babbone; U canale hà dumandatu à custruisce un portu in Istanbul, una cunnessione ferroviaria è una pianta di trattamentu à Eşkinoz Stream.

Hasan Büyükdede, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di MUSIAD, chì era u presidente di u Cunsigliu à u cungressu di l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese Hadımköy Arnavutköy (HASİAD), hà traduttu i sentimenti di l'industriali Hadımköy. Büyükdede, chì hà listatu e dumande di l'industriali à u vice-sindacu di Arnavutköy Turgut Baran, chì hà assistitu à u cungressu, hà dettu: "Molti di i membri di HASIAD sò i pruprietarii di cumpagnie di classe mundiale. Questi industriali cuntribuiscenu à l'ecunumia naziunale esportendu prudutti in parechji paesi in Europa è in u mondu; in quantu à furnisce impieghi cù i so investimenti. Avemu trè richieste da voi. Trè prughjetti da esse implementati sò assai impurtanti per chì i prudutti pruduciuti in a Zona Industriale Hadımköy ponu ghjunghje à i mercati mundiali più facilmente è cun menu costu ".

Trè dumande sò assai impurtanti
Babbone; l'istituzione di un cullettore di acque reflue cù u prughjettu cumunu di a Municipalità di Arnavutköy - İSKİ per u trattamentu di Eşkinoz Stream, chì passa per mezu di a Zona Industriale Hadımköy, induve circa 600 fabbriche producenu; In l'area induve Kanal Istanbul serà custruitu, un "portu di u canale" hè statu custruitu per furnisce l'accessu à u portu Ambarlı in modu chì l'industriali ponu trasportà i so prudutti à i mercati mundiali per mare, è trè o quattru rampe di carica à a Ferrovia Ömerli. A regione di u tunnel, chì parte da Sirkeci è passa per a Zona Industriale di Hadımköy è cunnetta cù l'Europa via Tracia, hà dumandatu chì sia fattu.

Custruisce un portu per Kanal Istanbul
Büyükdede hà dettu chì i porti da esse custruitu nantu à Kanal Istanbul sò assai impurtanti è hà dettu: "Oghje, ci sò canali in parechji paesi europei. Ci sò ancu porti nantu à i canali. Questi paesi facenu u so cummerciu attraversu questi canali, cummercianu nantu à e ferrovie. Perchè ùn duvemu micca fà i prudutti chì pruduciamu in l'industriali in questi modi cum'è i stati europei ? Siccomu u prugettu Kanal Istanbul serà custruitu in questa regione; Un portu è un centru di carica pò esse custruitu ghjustu accantu à i nostri amichi industriali chì pruducenu nantu à una zona di 12 milioni di metri quadrati. I prudutti ponu esse trasportati per mare à u portu di Ambarlı. Stu prughjettu hè u prughjettu di a Municipalità Metropolitana, u prugettu di a Municipalità di Arnavutköy, hè un prughjettu statale. A nostra regione hè una regione assai adattata per stu travagliu per via di a so struttura. Speremu chì stu prughjettu serà evaluatu da a municipalità di Arnavutköy ".

U mondu serà più faciule per ghjunghje
Dichjarà chì trè o quattru linee ponu esse urganizate à l'entrata di u Tunnel Hadımköy-Ömerli, una zona di carica è rampe ferroviarie ponu esse custruite quì, Büyükdede hà dettu: "Avemu travagliatu prima cù e Ferrovie Statali nantu à questu tema. Cridemu chì un prughjettu serà realizatu da a Municipalità di Arnavutköy per creà una zona induve i prudutti pruduciuti quì seranu carricati nantu à sta ferrovia partendu da Sirkeci è andendu da a Zona Industriale Hadımköy - Ömerli in Europa. Se questi prughjetti anu da esse realizatu, sia l'aumentu di u costu di i nostri industriali serà impeditu è ​​i prudutti chì producemu ghjunghjeranu à i mercati mundiali assai più facilmente ".

Semu pronti per ogni aiutu
Büyükdede hà dettu chì u cullettore di l'acqua residuale in u Stream Eşkinoz, chì attraversa a Zona Industriale Hadımköy, hè ancu un prublema impurtante; "Cum'è industriali, guardemu questi prughjetti cum'è" prughjetti di pacchettu ". Se a municipalità di Arnavutköy si avvicina à questi prughjetti in modu pusitivu, noi, l'industriali, simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu per aiutà è travaglià inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*