U metro di Beylikdüzü aspetta

U metro di Beylikdüzü aspetta: u distrittu favuritu di Istanbul, chì u mercatu immubiliare hà apprezzatu da 2 per centu in 50 anni, cerca una suluzione à u so prublema di trasportu.

U sindaco di CHP, Erkem İmamoğlu, hà enfatizatu chì u distrittu avia bisognu di una rivoluzione di trasportu è spiegò a suluzione: Quest'annu, l'offerta di a linea di metro Beylikdüzü - Incirli si terrà. Tuttavia, una linea ùn hè micca abbastanza. Beylikdüzü deve esse cunnessu à u nordu. Passi urgenti deve esse pigliatu per aduprà u trasportu marittimu.

CHP Sindaco di Beylikdüzü, Istanbul Ekrem İmamoğlu, hà parlatu di i so prughjetti è u travagliu. "Cum'è un distrittu, ùn avemu micca un prublema", disse. Hà enfatizatu chì u so solu prublema era u trasportu à u centru di Istanbul. İmamoğlu spiegò i modi per risolve stu prublema. Eccu quellu discorsu:

4 MIL PUBULAZIONI AUMENTU IN 100 ANNI

  • U valore di l'immubiliare in Beylikdüzü hà aumentatu da 2 per centu in 50 anni. L'avvenimenti culturali è suciali chì urganizemu anu una grande parte in questa crescita. U nostru distrittu ùn hà micca prublemi in sè stessu. Ma u trasportu à u centru di Istanbul hè difficiule.
  • Sicondu l'ultime informazioni chì ci hà datu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, l'offerta per a linea di metro Incirli-Beylikdüzü si terrà quist'annu. 4 mila a pupulazione hè stata aghjuntu à a nostra regione in 100 anni. Una linea da Incirli à Beylikdüzü ùn serà micca abbastanza. Istanbul cresce versu u nordu. Beylikdüzü ancu deve esse cunnessu à u nordu.

ACCURA DI LINEE BUS

  • Ci hè un disignu di cunnessione di metro via Beylikdüzü, Bahçeşehir è Başakşehir, ma a pianificazione di l'investimentu ùn hè ancu stata fatta. Una rivoluzione di trasportu hè necessaria quì. Sta rivoluzione ùn succede micca cù 1-2 linee di metro. I sistemi di metro anu da esse stabilitu in zone densamente populate.
  • E linee d'autobus anu da esse rivisionate è regulate. U trasportu marittimu pò esse adupratu nantu à a linea Avcılar-Beylikdüzü-Büyükçekmece, ma ùn ci hè micca un passu concretu.

U 10 PERCENTU DI U DISTRICT hè ZONA VERDE

  • Beylikdüzü ùn hà micca prublemi ambientali. Ci hè un totale di quasi 1.5 milioni di metri quadrati di spazii verdi per i quali avemu preparatu u prugettu, cuminciatu a custruzzione o stanu per esse cumpletu. Cù i 500-600 mila metri quadrati di arrangiamentu di l'area verde chì avemu fattu nantu à a zona piena, righjunghji 2 milioni di metri quadrati. Questa figura significa 10 per centu di u distrittu.
  • Avemu preparatu un pianu per Beylikdüzü basatu nantu à elementi di vita, ambiente è ecunumia. Finiremu in 2016 è spartemu cù a ghjente di Beylikdüzü è Istanbul. U nostru scopu quì hè di revelà induve a cità serà in 15 anni.

ÙN PUDEmu AVERI PREOCCUPERA DI A FESTA

  • Andemu à visità u sindaco di Beyoğlu per guariscenze pocu dopu l'attaccu terrorista. L'amministratori lucali anu da determinà u stilu di gestione di u 21u seculu. Ognunu sparte i so prublemi cun noi. Semu e persone à quale anu affidatu sta cità. Ùn pò esse u nostru ego, u nostru partitu, a nostra ansietà.
  • A volte, 5-10 persone anu da rompe l'estereotipi pulitichi è si riuniscenu è dicenu qualcosa in nome di Turchia. A cuscenza di l'amministratore lucale hè diversu. Pò andà in ogni locu, ognunu aspetta una suluzione da ellu. Pudemu esse a suluzione à parechji prublemi cronichi di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*