Dichjarazione di Marmaray di u Ministeru di i Trasporti

Dichjarazione di Marmaray di u Ministeru di i Trasporti:I prucessi di pruduzzione di i veiculi in quistione riguardanti Marmaray ùn sò micca stati cumpletati. Quessi sò veiculi chì sò sottu à a rispunsabilità di u cuntrattu / fabricatore. "Questi veiculi saranu messi in serviziu quandu i prucessi di prova sò cumpletati è consegnati à TCDD".

Hè statu informatu da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione chì i prucessi di produzzione di i veiculi ligati à Marmaray, chì era u sughjettu di qualchì notizia oghje, ùn sò micca stati cumpletati è chì questi veiculi, chì sò sottu à a rispunsabilità di u cuntrattu. , serà messu in serviziu dopu à a fine di i prucessi di prova.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì a nutizia annantu à i veiculi di Marmaray publicata in un ghjurnale oghje ùn riflette micca a verità.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì Marmaray hè statu apertu u 29 d'ottobre di u 2013 è hà purtatu 52 milioni di passageri finu à a data, è i seguenti sò stati nutati:

"272 viaghji sò fatti ogni ghjornu è 172 mila di i nostri citadini viaghjanu cù Marmaray. I veiculi di travagliu sò veiculi chì sò spediti dopu chì i prucessi di prova sò stati cumpletati.
I prucessi di produzzione di i veiculi in questione ùn sò micca stati cumpletati è u so equipamentu à bordu ùn hè micca stallatu. Quessi sò veiculi chì sò sottu à a rispunsabilità di u cuntrattu / fabricatore. Questi veiculi seranu messi in serviziu quandu i prucessi di prova sò finiti è consegnati à TCDD. L'allegazioni in a nutizia sò irreali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*