A seconda linea di funivia chì vene à Yenimahalle

Seconda linea di funivia chì vene à Yenimahalle: In u scopu di i travaglii di custruzzione di a seconda tappa di a linea di funivia chì serve trà Yenimahalle è Şentepe, chì hè stata custruita da a municipalità metropolitana, i funi di guida sò stati tirati cù l'aiutu di elicotteri.

U direttore generale di l'EGO Necmettin Tahiroğlu hà ricurdatu chì a prima fase di a linea di funivia, chì hè stata utilizata per u trasportu publicu per a prima volta in Turchia, hè stata finita è hè stata in serviziu da ghjugnu, è hà dichjaratu chì a seconda tappa di u 1800- A linea di funivia Yanimahalle-Şentepe di un metru di lunghezza, chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu rapidamente, hè stata cumpletata da 2 per centu.

Tahiroğlu hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione di a linea di funivia cuntinueghjanu senza interruzzione è hà nutatu chì un'altra tappa impurtante hè stata ottenuta in a 2ª tappa di u prughjettu di u funiculu chì cunnetta u centru di Şentepe è a stazione di metro Yenimahalle, è e funi di guida sò state tirate da un elicotteru utilizatu. da un pilotu addestratu apposta chì vene da l'esteru.

Dichjarà chì a linea di funivia Yenimahalle-Şentepe hè custituita da duie tappe, Tahiroğlu hà dettu:

"Cù a linea di funivia di a seconda tappa di 1400 metri di lunghezza, chì hè a continuazione di a linea di telecabina di 1800 metri di lunghezza, chì entra in serviziu, a ghjente di a Capitale viaghja in una zona di 2 mila. 3 metri in totale".

U direttore generale di l'EGO, Necmettin Tahiroğlu, hà enfatizatu chì i travaglii di custruzzione di a 2ª tappa di a stazione unica seranu finiti u più prestu pussibule è hà datu e seguenti informazioni nantu à u sistema:

"Avemu implementatu una altra fase assai impurtante di u prugettu. I funi di guida sò stati tirati nantu à a linea di funivia di a 1ª tappa, chì hè a continuazione di a linea di funivia di a 2ª tappa. Avemu travagliatu cù un pilotu specialmente furmatu da l'esteru per tirà e corde di guida trà 2 poli in u sistema di telecabina di 10nd stage custituitu da una sola stazione. A tiratura di e corde hè stata cumpletata in 2 ore cù l'aiutu di un elicotteru utilizatu da un pilotu chì era furmatu specificamente per questi travaglii. Un squadra tecnicu hà fattu un travagliu delicatu in terra. Dopu stu prucessu, i cordi d'acciaio seranu attaccati à i cordi di guida è cum'è a terza tappa, i cabine seranu muntati nantu à i cordi. Allora i nostri test drive cumminciaranu ".

GRAN CONVENIENZA IN TRASPORTU

Enfatizendu chì tutti, sia disabili, anziani o zitelli, ponu viaghjà facilmente è in modu sicuru cù u sistema di funivia, chì opera gratuitamente, Tahiroğlu hà dettu: "U sistema, chì funziona in sincronia cù u metro, aiuta à allevà u trafficu è ùn mette micca supplementu. carica nantu à e strade. "A prima stazione di a funivia serà a stazione di metro Yenimahalle, è cù a fine di l'ultima è a seconda fase, u trasportu à u centru di Şentepe serà furnitu per via aerea", disse.

Nutendu chì a linea di funivia Yenimahalle-Şentepe serà custituita da 4 fermate è 106 cabine cù a seconda fase, chì serà cumpletata è messa in serviziu in pocu tempu, Tahiroğlu hà dettu: "U sistema di telecabina, chì serà 3 mila 250. metri di longu, purterà 2 mila 400 persone in una direzzione per ora. Ogni cabina entrerà in a stazione ogni 15 seconde. U tempu di viaghju, chì dura 25-30 minuti in autobus o veiculi privati, serà ridutta à 13.5 minuti in funivia. Quandu a durazione di u metro di 11 minuti hè aghjuntu à questu, u viaghju trà Kızılay è Şentepe, chì dura attualmente 55 minuti, serà finitu in circa 25 minuti. I cabine sò dotati di sistemi di càmera è mini schermi. "In più, i spazii di sedie sò stati riscaldati da u pianu".