Proibizione di l'alcohol in u Trenu d'Alta Velocità

A pruibizione di l'alcolu nantu à u Trenu d'Alta Velocità: A pratica di vende alcolu nantu à e linee di Treni d'Alta Velocità hè stata terminata. L'applicazione di pruibizione di l'alcohol, chì hà iniziatu l'annu passatu in i servizii di treni d'alta velocità Ankara-Konya, hà ancu hè stata implementata in e linee Eskişehir è Istanbul. L'alcolu ùn serà più vendutu in i treni d'alta velocità in Turchia.

ghjudiziu : mancanza di dumanda

Mentre i funzionari di Ray Restaurant, operatu da Beşler Group of Companies, anu dichjaratu chì a cessazione di a vendita di alcolu in YHT hè u principiu di vendita di a cumpagnia è chì anu pigliatu sta decisione per a mancanza di dumanda, TCDD ùn hà micca fattu alcuna dichjarazione u sughjettu. Hè statu dichjaratu chì a vendita di alcolu cuntinueghja à esse fatta solu in vagoni di pranzu nantu à i servizii di treni in tutta a Turchia.

FIRST STOP IN KONYA

A pratica di piantà a vendita di alcolu in YHT hà iniziatu prima nantu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Konya. Reşat Erdoğan, presidente di u Cunsigliu di u Gruppu Beşler, hà dettu: "Questu hè un prublema puramente cummerciale, a pulitica di a cumpagnia. Siccomu ùn ci hè micca dumanda di bevande alcoliche nantu à a linea Ankara-Konya, avemu cessatu a vendita di bevande alcoliche solu in questa linea, per via di una decisione presa da i gestori di u Ray Restaurant, à dì noi. A vendita di alcolu cuntinueghja in tutte e altre linee. U fattore più grande per piglià sta decisione hè di riduce u costu di u stock è l'inadeguatezza di e cundizioni fisiche di almacenamento in i vagoni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*