Allegazioni di "Frozen to Death" in quantu à l'accidentu induve 21 persone anu persu a vita

Dichjarazione di "Frozen to Death" in quantu à l'accidentu in u quale 21 persone anu persu a vita: In l'accidentu di l'autobus in u quale 21 persone anu persu a vita in Kayseri, hè statu dichjaratu chì i veiculi di salvezza sò ghjunti in scena 8 ore dopu è e persone sottu. l'autobus hè mortu ghiacciatu.
U secretariu di Yol-İş, Şaban Çekil, hà purtatu una dichjarazione sconvolgente in quantu à l'accidentu in Kayseri, induve 21 persone anu persu a vita. Çekil hà dettu: "U subcontractante ùn avia micca un cuteddu di neve è un veiculu di salinu. Un veiculu sali di l'Autostrade ùn era micca abbastanza per quella strada grande. Custa 1 vite ", disse.
L'avucatu di l'impresa hà dettu: "U guvernatore è l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu anu ancu difetti. Sicondu u rapportu di gendarmeria, i feriti sò ricuperati dopu à ottu ore. Ottu ore dopu, a ghjente si congela à morte sottu à l'autobus. Quelli chì sò morti sò intarrati senza autopsia per ùn esse micca capitu ch'elli sò morti congelati. hà fattu una dichjarazione.
U 23 di ghjennaghju di u 2014, 21 persone sò morti è 22 sò stati feriti in un accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di l'inversione di un autobus di passageru chì andava da Istanbul à Muş vicinu à u distrittu Pınarbaşı di Kayseri. Hè stata dichjarata chì l'accidentu, chì hè accadutu per a perdita di u cuntrollu di a direzzione di u cunduttore di l'autobus per via di a neve è u so tipu, hè statu causatu da a negligenza di a cumpagnia di subcontractor, chì hà pigliatu u travagliu di cumbattimentu di neve è di pulizia di strada.
"NESSUN CUTEAU NEI E ATTREZZA SALE"
Yol-İş Ankara N ° 1 U Sicritariu di l'Organizazione di Branch, Şaban Çekil, hà dettu chì l'externalizazione di u travagliu di a lotta di neve in Turchia à i subcontrattori puderia causà gravi accidenti fatali. Çekil hà dettu: "Aghju paura di morti in massa. Perchè quantu rapidamente avemu scurdatu di l'avvenimentu induve 21 persone sò morti in Kayseri per questu mutivu l'annu passatu? A cumpagnia di subcontrattante in Kayseri hà ricevutu l'offerta l'1 di ghjennaghju di u 2014. Duverebbe avè principiatu u travagliu immediatamente. Per d 'altra banda, ancu s'è u subcontractante sopra citatu hà vintu l'offerta, l'autostrade ùn anu micca permessu di travaglià perchè ùn anu micca equipaghjamentu per a lotta di neve cum'è lame di neve è camion di sali. Solu 1 veìculu di sali chì appartene à l'Autostrade hè statu numinatu invece di a cumpagnia di subcontractor chì hà vintu l'offerta. Saria abbastanza un veiculu di sali per una strada cusì grande ? A prossima situazione hè cunnisciuta. Custa 1 vite ", disse.
"U CONTRATTORE ùn pensa micca"
Indicà chì a neve cascata hè a prima neve, Çekil hà dettu: "Queste persone ùn ponu micca fà stu travagliu. A cumpagnia di subcontractor hè assai inadegwata in quantu à e cundizioni d'invernu è a neve. I travagliadori di l'autostrada curanu a salute di e persone. U mondu di u subcontractor, tuttu hè soldi. L'autostrade ùn pensanu micca à i soldi. Hè furnitu u serviziu publicu. L'unicu prublema di u subcontractor hè cumu possu fà più soldi. Ùn importa micca a vita di nimu ", disse.
NEGLIGENCES IN L'ACCIDENT
L'Uffiziu di u Procuratore di Pınarbaşı ùn hà micca pussutu finisce l'investigazione riguardanti l'accidentu in quistione ancu dopu un annu. L'avucatu di l'impresa, Emre Ayan, spiegò a negligenza in l'accidentu cusì:
"SENZA BARRIERA DI PROTEZIONE E PLACA"
"A strada induve si trova a caldaia hè stata alzata assai mentre era custruitu. A vittura hè digià cascata. Ùn ci sò micca barriere protettive è piastre di ferru nantu à a strada. Ùn ci hè micca attività cum'è a lotta di neve o salatura nantu à a strada. A cosa principal hè e carenze in a ricuperazione post-accidente. A grua chì vene in scena ùn hè micca abbastanza. Una seconda gru hè dumandata. Sicondu i minuti di gendarmeria, 8 ore dopu à l'incidentu, a seconda grua da Gurun ghjunghje à a scena. Questu mostra chì a strada hè chjusa è ùn ci hè micca un travagliu di rimozione di neve nantu à a strada.
"HANI FATTU DOPU 8 ORE, ùn anu micca fattu un'autopsia per guardà da a morte di ghiaccio"
L'uffiziu di u guvernatore è ancu a culpa di u guvernatore di u distrittu. Sicondu u rapportu di gendarmeria, i feriti sò ricuperati dopu à ottu ore. Ottu ore dopu, a ghjente si congela à morte sottu à l'autobus ". Nutendu chì vulia una autopsia fatta dopu l'incidentu, l'avucatu Ayan hà dettu: "Tuttavia, ùn facenu micca una autopsia. Dicenu chì hè mortu per via di un traumu. S'elli facenu una autopsia, serà revelatu chì si sò congelati à morte. I prucedure di sepultura sò realizati senza a necessità di una autopsia classica. Inoltre, questu hè a Strada di a Seta chì unisce l'est à Ankara. Hè cusì chì deve esse? " disse.
DISK PRESIDENTE BEKO: MIGLIAIA DI SUBCONTRACTOR SUED HIGHWAYS
U presidente di DİSK, Kani Beko, hà criticatu a dichjarazione di u Ministeru di i Trasporti dendu cifre. Beko hà dettu: "Ci sò prucessi presentati da millaie di travagliadori subcontratti contr'à l'Autostrade. S'è tante persone sò à u travagliu, in u duvere è si facenu tuttu u travagliu, perchè sò tanti prucessi fatti contru à l'Autostrade ? I so subappaltatori li denuncianu. In ogni casu, u tribunale hà truvatu l'Autostrade inghjustu perchè impiega i travagliadori sottumessi. U guvernu di l'AKP hà promulgatu una lege chjamata legge basica di l'amministrazione publica. In l'amministrazione statali, hà datu l'Autostrade à i subcontrattori. Questi subcontrattori ùn sò micca persone chì cunnosci ancu u travagliu. Ùn anu micca sperienza. Licenzianu u so staffu espertu è espertu per anni. Sò stati consegnati à l'imprenditori. U subappaltatore pensa solu à a so moglia ", disse.
"NESSUN VEHICULE IN U CENTRU DI MANTENIMENTU"
Mazhar Özkan, unu di i partenarii di a cumpagnia, hà dichjaratu chì era assai difficiule per 21 persone di perde a so vita in un tali accidente. Özkan hà dettu: "Ùn ci era micca marcatu o salatura nantu à e strade à u puntu induve l'accidentu hè accadutu. L'autostrade avianu un centru di mantenimentu quì. Andemu in questu locu, chì avia da cummattiri a neve, per aiutu. Ùn ci era micca persone dentru. Ùn ci era micca strumenti in u centru di cura per aiutà bè. Allora pusonu tuttu u peccatu nantu à noi. I pneumatici ùn eranu micca pneumatici d'invernu, a vitezza era troppu alta. Tutte queste affirmazioni eranu falsi. Queste bugie anu affettatu negativamente e nostre attività cummerciale. Nimu hà parlatu di u fattu chì l'Autostrade ùn hà micca pigliatu alcuna precauzione nantu à e strade è ùn l'hà micca salatu ", disse.
"Aghju andatu à 68 KM di velocità"
U Driver Ertuğrul Karasu, chì hà fattu l'accidentu, spiegò chì stavanu circandu di viaghjà in neve è tempesta à u mumentu di l'accidentu, "Eru à quellu tempu, sicuru, una tempesta di neve. Eiu guidava à 68 km/h. Ùn ci era micca signali nè salatura nantu à e strade. Ùn aghju micca scontru un vechju unicu di l'Autostrade in a strada. In l'accidentu, l'autobus s'inclinò, avemu falatu. Quandu l'autobus s'hè vultatu, a ghjente era intrappulata sottu à l'autobus. Fighjate à i morti, quelli chì sò morti cù una ferita in u capu sò una o duie persone. A ghjente hè mortu congelatu quì. U salvatore hà pussutu vene solu dopu à 5 ore.
SAKIK: U STATU ùn pò micca ghjuntu à l'ACCIDENT
L'anzianu deputatu BDP Muş Sırrı Sakık si n'andò à u locu di u crash cù u deputatu Ak Party Muş Faruk Işık dopu l'accidentu. Sakık hà purtatu a negligenza di l'accidentu à l'agenda di l'Assemblea è hà dettu à quellu tempu: "Ci sò allegazioni gravi chì queste persone si sò congelate à morte dopu l'accidentu. Queste allegazioni anu da esse investigate. Chì a grua si n'andò ore dopu chì l'ambulanza partianu, ma hè mortu sottu à l'autobus rovesciatu 5 ore dopu.
In fatti, hè a pretendenza di i parenti di i pazienti, i pruprietarii di l'imprese, è quelli chì anu persu i so parenti chì venenu da Muş; "Quandu avemu vinutu da Muş, c'eranu cadaveri è persone sottu à l'autobus". Kayseri hè 6-7 ore di distanza da Mus. I citadini chì puderanu lascià Muş è vene à Kayseri, sfurtunatamenti, u statu ùn pudia andà in Pınarbaşı da Kayseri. Hè una rivendicazione enormosa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*