Alcune parti di l'autostrada di u Marmara di u Nordu sò aperte à u trafficu oghje

Alcune parti di l'autostrada di u nordu di Marmara sò aperte à u trafficu oghje
Alcune parti di l'autostrada di u nordu di Marmara sò aperte à u trafficu oghje

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà appruvatu chì alcuni viaducti è strade in u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu seranu aperti à u trafficu da 23.59:XNUMX oghje.

In u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, alcuni viadutti è strade seranu aperti à u trafficu oghje. Sicondu l'annunziu di a Direzzione Generale di l'Autostrade di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, publicatu in a Gazzetta Ufficiale, l'intersezioni di Kurtköy-Port in a Sezione-4 sò nantu à a strada di cunnessione di u portu, u viaductu V07 (bidirezionale) è e junctions Port-Sevindikli in a Sezione- 5 (cumprese Sevindikli Junction) L'apertura di e rùbbriche (viaduct V03, carrughju manca) à u trafficu hè stata appruvata da u ministeru.

Queste sezioni di l'autostrada seranu aperte à u trafficu à 23.59:XNUMX oghje. L'entrata è l'uscita da l'autostrada serà pruibita, salvu in certi lochi (cum'è crucivia, stazioni di pedaggio) è cundizioni. Siccomu i recinzioni di filu o i muri stallati longu à a linea di cunfini di l'autostrada sò stati custruiti per impedisce queste surghjenti, hè statu dumandatu chì sti barrieri ùn sò micca aperti, demoliti, tagliati o altrimenti distrutti.

I pedoni, l'animali, i veiculi senza mutore, i trattori cù roti di gomma, i machini di custruzzione è i ciclisti ùn puderanu micca entre in questa sezione, chì hè aperta à u trafficu cum'è una strada cuntrullata. In questa sezione, a vitezza minima obbligatoria serà di 40 chilometri à l'ora, è a velocità massima serà in i limiti permessi da i normi geomettichi. Hè ancu pruibitu di piantà, parcheghju, vultà è vultà in e rùbbriche aperte à u trafficu è in intersezzione. In casu di necessità, serà pussibule di piantà in a strada di sicurezza più destra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*