Cunduttore impurtatu da Vietnam à u 3u aeroportu

  1. Cunduttore impurtatu da u Vietnam à l'aeroportu: Nihat Özdemir, presidente di Limak Holding, hà dettu: "Avemu messu un annunziu per a custruzzione di u novu aeroportu in un modu chì attrae l'attenzione, pudemu impiegà solu 85 persone. Purteremu i cunduttori da Vietnam ", disse.
    Una crisa interessante hè sperimentata in a custruzzione di u novu aeroportu, chì serà custruitu in Istanbul è serà u più grande aeroportu di u mondu. Nihat Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, unu di i partenarii di u cunsorziu di u prugettu, hà annunziatu chì anu bisognu di 750 camionisti, ma solu 85 persone anu dumandatu u travagliu finu à avà, è l'anu assuciatu tutti. Özdemir hà dettu: "I nostri ordini di camion venenu gradualmente. 300 camioni sò ghjunti à a prima tappa. Questi camioni anu bisognu di travaglià dui turni. Un totale di 300-750 camionisti sò richiesti per 800 camioni. Pudemu annunzii in i ghjurnali per uttene i camionisti. Tuttavia, 82 persone anu dumandatu finu à avà. Forse più di 100, ma pare chì ùn pudemu micca truvà 800 camionisti in pocu tempu.
    PERMISU VIETNAM OK
    Enfatizendu chì sta questione hè estremamente critica per u cursu di a custruzzione, Nihat Özdemir hà dettu: "Malgradu l'annunzii, pare chì ùn truvamu micca abbastanza camionisti. Unu di i nostri partenarii hà utilizatu camionisti vietnamiti per un prughjettu in Libia è era assai cuntentu. Cù u so suggerimentu, avemu dumandatu à i ministeri è istituzioni pertinenti per purtà i camionisti da Vietnam, è avemu avutu i permessi. Se aspittemu per un pocu di tempu è ùn pudemu truvà un camionista, cumminciaremu à purtà "50 camionisti impurtati" in primu locu ".
    A NOSTRA TARIFFA hè PIENA
    Nihat Özdemir hà rispostu à a quistione di i cunduttori di camioni cum'è "sò i so salarii bassi per ùn vene micca?": "No, sicuramente damu assai di più cà u so redditu in u mercatu. Lasciateli vene ", disse. Özdemir hà cuntinuatu cusì: "Attualmente, 300 camioni sò ancu travagliendu per noi in i nostri subcontraenti. U cunduttore ùn hè micca un prublema per elli, perchè sò digià fattu u travagliu cum'è cunduttore. Oltre à i camioni, avemu una grande difficultà à truvà operatori di bulldozer, rulli è grader. Di sicuru, ùn vulemu micca purtà u persunale da l'esteru quandu ci hè disoccupazione in Turchia, ma pudemu avè bisognu ".
    300 MILIONI D'EURO CAMIONE E MACCHINE
    Nihat Özdemir hà dichjaratu chì anu fattu una compra di 300 milioni d'euros per 300 camions è altre machini per esse utilizati in a custruzzione, "Questa figura è questa quantità sò i più grandi acquisti in u mondu. Perchè a nostra custruzzione revelarà u più grande aeroportu di u mondu. I nostri camioni sò stati pruduciuti da Volvo cù 5 assi apposta per noi. I nostri camionisti regulari ponu ancu aduprà sti camioni. Tuttavia, furnimu ancu una furmazione supplementaria se ne necessariu. U novu aeroportu, chì hè previstu di impiegà più di 100 mila persone quandu hè finitu, servirà più di 500 cumpagnie aeree cù una capacità di 6.5 aerei, una zona di piazza di 900 milioni di metri quadrati è un terminal principale di 150 mila metri quadrati. . Ci saranu voli à quasi 400 destinazioni da l'aeroportu.
    NO FAILURE IN COSTRUZIONE
    Nihat Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di LİMAK Holding, hà enfatizatu chì ùn ci hè micca interruzzione in a custruzzione di l'aeroportu, chì u novu aeroportu farà di Turchia è Istanbul u centru più impurtante di u trafficu aereu mundiale, è chì travaglianu sistematicamente. per mette a prima fase in serviziu u 29 ottobre 2017 cum'è previstu. L'offerta per u prughjettu di l'aeroportu hè stata vinta da u cunsorziu Cengiz, Mapa, Limak, Kolin è Kalyon. Fundatu da stu cunsorziu, İGA (Istanbul Grand Airport) Airport Operations Inc. avia stabilitu un immensu parcu di machini per i travaglii di terra. Stu parcu di machini, chì custa 300 milioni d'euros in totale, include 200 camions di travagliu d'altu tunnaghju, 150 escavatori da 90 tonnellate, 95 bulldozers, 70 livellatrici, 75 caricatori, 140 rulli di peso da 25 tonnellate e attrezzature simili.
    U CONCRETE SERA PUBBLICU IN MARZO
  2. A custruzzione di cimentu principia in l'aeroportu. U cimentu hè previstu per esse versatu à a fine di marzu à u 3u aeroportu, chì i travaglii di perforazione sò sempre in corso. Nihat Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, unu di i partenarii di u prugettu, hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di perforazioni è hà dettu: "Sperimenti sò stati fatti. Perforaremu 3 mila in totale. Esperimenti è drillings sò impurtanti per noi postu chì ùn ci sarà micca vultà in daretu dopu à riempimentu. Avemu tramindui aumentatu u nùmeru di perforazioni è accelerate e perforazioni ", disse. Özdemir hà dichjaratu chì ùn ci era micca prublema in u finanziamentu di u prestitu è ​​hà dettu chì anu ottenutu prestiti da istituzioni finanziarii domestiche è cuminciaru à utilizà a tranche di 750 milioni di euro. Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon Joint Venture Group hà fattu l'offerta più alta cù 3 miliardi 2013 milioni d'euros in a 3rd Tender di l'Aeroportu, chì hè stata tenuta u 22 di maghju di u 152.

4 Comments

  1. 5428374237,,,Sò un ribaltatore per 10 anni,aghju guidatu un camion à 14 anni

  2. 5428374237,,,Sò un ribaltatore per 10 anni,aghju guidatu un camion à 14 anni

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*