A ricetta di u fabricatore lucale deve esse fatta in u sistema ferroviariu

I pruduttori lucali duveranu esse definiti in u sistema ferroviariu: U presidente di u Cunsigliu di RAYDER, Taha Adın, hà dettu chì, malgradu u requisitu di a tarifa di localizazione di 51 per centu introduttu in l'offerta, a definizione di i pruduttori domestici deve esse fatta prima per rinfurzà a capitale domestica.
Dichjarà chì u tassu di localizazione di 51 per centu in offerte hè un limitu psicologicu, u presidente di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviariu è Industriali (RAYDER) Taha Aydın hà dichjaratu chì per rinfurzà u capitale domesticu, a definizione di "pruduttore domesticu" deve esse fatta prima.
Dichjarà chì u mercatu mundiale di u sistema ferroviariu hè di 1.8 trilioni di dollari, Aydın hà dettu chì à questu puntu, l'industria turca hà cuminciatu à esse ricunnisciuta in u mondu cum'è un paese chì hà tecnulugia di u sistema ferroviariu è hè in pusizioni di pruduce. Aydın hà dettu chì i prudutti chì necessitanu tecnulugia avanzata cum'è u software di i veiculi, i mutori di trazione è i cunduttori, e porte è i bogies ponu esse pruduciutu in Turchia. Durmazlar Hà ricurdatu chì a cumpagnia pruduce bogies 51% domestici per a cumpagnia francese Alstom, è ancu tramvii è veiculi ligeri di metro. Indittendu chì u requisitu di a tarifa di localizazione di 51 per centu in l'offerta hè un limitu psicologicu, Aydın hà dettu: "U limitu di 60 per centu significa chì a produzzione pò esse fatta è ci hè investimentu in questu paese. À u listessu tempu, hè un limitu chì permette à i pruduttori di ottene u so attu. Attachemu una grande impurtanza à questu puntu. In i licitazioni, a Germania richiede u 70 per centu, a Cina u 70 per centu, a Russia u 65 per centu, è l'USA u 51 per centu. In u nostru casu, u limitu di XNUMX per centu pò aumentà cum'è e cundizioni di u paese migliurà. "Ci deve esse un obbligazione legale è un cuntrollu in l'offerta", disse.
L'imprese straniere cù partenarii turchi participanu à l'offerta
Enfatizendu chì e cumpagnie straniere chì anu stabilitu partenariati cù cumpagnie turche ponu ancu participà à l'offerta in a categuria di pruduttori domestici, Aydın hà sustinutu chì un cambiamentu deve esse fattu in a definizione di "pruduttore domesticu". "U nostru locu più debule hè a capitale domestica. Avemu bisognu di rinfurzà questu. "Altrò, ùn hè micca pussibule di fà R&D è sviluppà tecnulugia", disse Aydın, è hà fattu a valutazione seguente; "Se u 51 per centu di a struttura di capitale hè sottumessu à a naziunalità turca in a struttura di partenariatu, questu hè locale. Cum'è l'industria turca, ùn avemu micca prublemi in quantu à a qualità è a produzzione. I costi di u travagliu sò più bassi cà in Europa. Hè per quessa chì i stranieri volenu stabilisce partenarii quì. À questu puntu, per prutege u pruduttore domesticu, hè necessariu di definisce u "pruduttore domesticu" è di stipulà chì l'imprese turche deve avè un pesu in a struttura di capitale. Altrimenti, ùn si pò micca parlà di localizazione ".
"I Cinesi sò intruti in u settore cum'è un kamikaze"
U presidente di RAYDER Aydin hà infurmatu chì a Ferrovia di a Cina di u Nordu (CNR) è a Ferrovia di a Cina di u Sudu (CSR) sò state unificate in una sola cumpagnia cù un budgetu di 50 miliardi di dollari, è un sustegnu di fondi di 28 miliardi di dollari hè statu furnitu da u statu. Enfatizendu chì e cumpagnie chinesi sò supportate da u statu cinese à un ritmu di 20 per centu in offerte cù registrazione di l'esportazione, Aydın hà dettu: "Cù un tali sustegnu, i Cinesi venenu à u mercatu cum'è kamikaze. Hanu vintu l'offerta per Antalya, Izmir è Istanbul. Ancu a Corea ùn pò micca affruntà. Grazie à u sustegnu di u guvernu, ponu offre 20 per centu di prezzi più bassi in l'offerta. "Cumu si sviluppa a produzzione domestica in questu ambiente?"
Raccomandazione di una sola marca per una forte subindustria
Affirmando chì l'usu di tramvii in i lochi cù una populazione di più di 500 mila, u trenu ligeru in i lochi cù una populazione di più di 1.5 milioni, è u metro in i lochi cù una populazione di più di 2 milioni deve esse allargatu, Aydın hà dettu: "L'Europa hà previstu questu 60-70. anni fà. Ci hè statu un ritardu in Turchia in quantu à i sistemi ferroviari. Avà hè ghjuntu in prima. "Avà a nostra chance hè di popularizà stu sistema in Turchia, pigliendu esempi di pratiche pruvati è pruvati", disse. Taha Aydın, chì hà suggeritu chì i metri da esse aduprati in tuttu u paese sò pruduciuti in modu uniforme in Turchia è in u quadru di e norme da esse determinate, hà dettu: "I stessi veiculi duveranu esse aduprati in tutte e pruvince. A marca pò esse diversa, ma u standard deve esse u stessu. Cusì, una sub-industria ligata à i cumpunenti serà furmatu. "Questu rinfurzà l'industria domestica", disse.
U scopu 2023 in u sistema ferroviariu hè 25 mila chilometri
A parte di l'investimentu di u Ministeru di i Trasporti in a spesa publica tutale hè aumentata da 2003 per centu in 17 à 2013 per centu in 45. Un investimentu di 11 miliardi TL hè statu fattu da TCDD in l'ultimi 20 anni è un investimentu di 2023 miliardi TL hè destinatu à 100. Un budgetu di 2015 miliardi di lire hè statu attribuitu à TCDD per u 5, 2016 miliardi 12 milioni di lire per u 154, è 2017 miliardi 6 milioni di lire per u 94. U scopu hè finu à u 2023; 3 mila 500 chilometri di YHT, 8 mila 500 chilometri di trenu à alta velocità, 25 mila chilometri di custruzzione di linea cunvinziunali è ghjunghje à un totale di 2023 mila chilometri. Hè destinatu à aumentà a parte di a ferrovia in u trasportu di merci à u 15 per centu è a so parte in u trasportu di passageri à più di u 10 per centu per u XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*