Notizie chocante per u fabricatore turcu di l'automobile

News Shocking for the Turkish Automobile Manufacturers: A mala nutizia hè vinuta da u settore di l'automobile, u settore di locomotive di l'espurtazioni, per i perditi chì anu cuntinuatu in l'Ecunumia Turca per un annu. I figuri annunziati da ODD, chì piglianu u pulsu di u settore, sottolineanu quantu seria a deteriorazione.
A causa di a rapida crescita di i tassi di scambiu è e restrizioni di creditu, a vendita di l'automobile hè diminuita di 2014 per centu in 11.6.
Sicondu i dati di l'Associazione di Distributori Automobilistici (ODD), a vendita di l'automobile hè cascata à 2014 mila 587 unità, è e vendite di veiculi commerciali ligeri sò diminuite da 331 per centu à 4.44 mila 180 unità in 350.
VISU À 1 MILIONI PERDU
Cusì, in u 2014, u mercatu tutale di l'automobile è di i veiculi commerciali ligeri hè diminuitu di 10.04 per centu cumparatu cù l'annu precedente, à 767 mila 681.
CRESCITA SU VEHICULU COMMERCIALE LIGERO
In dicembre, e vendite di l'automobile anu aumentatu da 8.75 per centu, e vendite di veiculi commerciali ligeri anu aumentatu da 29.5 per centu, è u mercatu tutale di l'automobile è di i veiculi di u veiculu ligeru hè cresciutu di 13 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*