U trenu d'alta velocità chì darà a traversata Asia-Europa hè ghjunta

U trenu d'alta velocità chì darà a traversata di l'Asia-Europa hè ghjunta : In Istanbul, i dettagli di u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì furnisce a traversata di l'Asia-Europa sò stati ghjunti per a prima volta in a MATTINA. A custruzzione di u prughjettu, chì hè prevista per esse integrata cù u 3u ponte è u metro, principia in u 2016 è serà finitu in u 2018.
Un novu passu hè statu fattu per facilità u trafficu in Istanbul. U trenu d'alta velocità integratu in u terzu ponte è u metro vene. A strada di transitu di u trenu, chì hè prevista per assicurà a transizione trà l'Asia è l'Europa, hè stata determinata. SABAH hà righjuntu i dettagli di u prugettu per a prima volta. A linea, chì a custruzzione principia in u 2016, serà messu in serviziu in u 2018. U trenu chì partirà da Gebze attraverserà u terzu ponte è si ferma à u terzu aeroportu. Hà viaghjatu 152 chilometri in totale. Halkalıarriverà. In seguitu, a linea hè stata trasferita à Tekirdağ in u primu locu. ÇerkezköySerà allargatu à Edirne è dopu à Edirne. Eccu i dettagli di u prugettu:
TARGET 2018
U prugettu serà spartutu cù u publicu quist'annu. U travagliu di indagine cuntinueghja. U prugettu furnisce una cunvenzione significativa à quelli chì vivenu in Istanbul, Izmit è Tracia. U travagliu principiarà quandu u terzu ponte hè finitu, chì hè previstu per esse cumpletu à a fine di l'annu. A linea hè prevista per entra in serviziu da 2018. U prughjettu hè impurtante in i transiti urbani di passageri in quantu à furnisce un trasportu rapidu è ininterrottu.
PER U TERZU PONTE
Attualmente, u trenu d'alta velocità serve nantu à a linea Istanbul-Eskişehir-Ankara. A nova linea, chì parterà da Gebze è cuntinueghja in a direzzione di Tuzla, turnerà versu Sultanbeyli da u nordu di l'Autostrada TEM. Dopu à cuntinuà da u latu sudu di Sultanbeyli versu l'internu di Çekmeköy, entrerà in u terzu ponte in direzzione di u paese di Beykoz Görele Mahallesi Zerzevatçı. Passerà u ponte in doppia fila.
VENIRÀ À U TERZU AEROPORTU
Sicondu u prughjettu, chì offre l'uppurtunità di ghjunghje à u terzu aeroportu cù u sistema di ferrovia; U trenu d'alta velocità entrerà in un tunnel di 700 metri da a parte europea quandu esce da u ponte. A cuntrariu di a strada di u circondu, u trenu, chì cuntinuerà nantu à a so propria strada, si ferma à u terzu aeroportu. Dopu, vultendu à Başakşehir via Odayeri, Damascu. HalkalıFinirà in. Kosekoy-Halkalı U trenu, chì coprerà una distanza tutale di 152 chilometri trà
INTEGRATU CU SUBWAY
Trenu Gayrettepe Metro è Halkalı Serà integrata cù a Stazione Ferroviaria. Un studiu serà realizatu per a cumpatibilità cù i centri di trasferimentu è e linee di u sistema ferroviariu urbanu. U trenu serà determinatu cum'è u veiculu più veloce pussibule è u tempu d'accessu à l'aeroportu serà minimizatu.
CABINA
U travagliu speciale di vagone serà fattu per i treni da esse utilizati in u prugettu. E cabine anu un aspettu sbulicatu, dendu a siluette di un trenu d'alta velocità. Cinque disinni alternativi chì si adattanu à sta descrizzione seranu sviluppati. In a dispusizione interna di u veiculu, serà prevista una zona speciale per i disabili. Disposizioni seranu fatte per assicurà l'usu praticu di i passageri di bagaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*