I ratti venditori chì perseguitavanu e stazioni di Bursaray sò stati catturati

I ratti di i distributori automatici chì perseguitavanu e stazioni di Bursaray sò stati catturati: 12 suspettati, chì presuntamente anu fattu un furtu di 15 mila lire sbattendu e copertine di distributori di cibi è bevande in 5 stazioni di metro in Bursa, sò stati catturati da a polizia chì hà esaminatu e camere di sicurezza.
12 suspettati, chì presuntamente anu fattu un furtu di 15 mila lire sfondendu e copertine di distributori di cibi è bevande in 5 stazioni di metro in Bursa, sò stati catturati da a polizia chì hà esaminatu e camere di sicurezza. I suspettati di furtu, chì sò stati riferiti à u tribunale, anu ancu dettu à i ghjurnalisti u titulu ch'elli feranu. I suspettati anu accoltu e so imagine cun un surrisu è dissenu: "Semu famosi? Scrivite i topi automati in u titulu. "Avemu spesu tutti i soldi in droghe". disse.
I distributori di cibi è bevande posti in stazioni di metro in Bursa sò diventati u mira di i ladri in l'ultimi ghjorni. Per catturà e persone chì anu arrubbatu sacchetti di soldi soffiendu e copertine di distributori di cibi è bevande in 12 stazioni diverse l'ultima settimana, i squadre di l'Uffiziu di Furtu di u Dipartimentu di Pulizia di Bursa anu esaminatu e camere di sicurezza in stazioni di Bursaray chì servenu in u Bursa Metropolitana. A cumpagnia di trasportu di a municipalità Burulaş è hà identificatu 5 suspettati. I squadre anu determinatu chì i suspettati sò stati in u trenu da qualsiasi stazione di metro prima di u furtu è scendenu in e fermate induve ùn ci era micca assai persone, è distribuitu e foto di i suspettati pigliati da a filmazione di a camera à l'ufficiali in a stazione di metro.
Alarmati, i funzionari di a stazione anu pigliatu dui di i suspettati in rossu mentre stavanu arrubbatu da i distributori automatici in a stazione di metro di Korupark. Dopu à e dichjarazioni di i dui suspettati chì sò stati purtati à u Dipartimentu di Pulizia di Bursa, e squadre anu approfonditu l'investigazione. L'altri trè suspettati implicati in l'incidentu sò stati chjappi in a stazione di metro Demirtaşpaşa. Hè statu determinatu chì MK, TK, RA, AK è MS di 17 anni anu arrubbatu circa 15 mila lire furzendu a copertina di i vending machines cù un cacciavite. L'investigazione hà revelatu chì i suspettati avianu un record di polizia per u crimine di "furtu". I mumenti quandu i suspettati anu fattu un furtu sò stati catturati da e camere di sicurezza in a stazione di metro Ataevler. Hè vistu chì i suspettati, chì anu verificatu l'intornu dopu avè sbarcatu da u metro, anu splutatu u distributore di cibo è bevande. I suspettati, chì anu vistu un ufficiale di pulizia chì venenu versu elli, sò stati ancu catturati da a camera mumentu per mumentu scappendu da a scena. Hè statu amparatu chì i suspettati avianu record precedenti per crimini di furtu.
I suspettati, chì sò stati riferiti à u tribunale dopu a so dichjarazione à a sede di a polizia, anu attiratu l'attenzione cù a so attitudine rilassata. I ghjurnalisti anu dumandatu "Ti dispiace?" "No, ùn mi dispiace micca". "L'ultimu dispiaciu hè inutile", disse. Un altru suspettatu hà dichjaratu chì anu compru droghe cù i soldi chì anu arrubbatu. U suspettatu hà dettu: "Semu diventati famosi? Scrivite i topi automati in u titulu. "Avemu spesu tutti i soldi in droghe". disse.
Tutti i 5 suspettati chì sò stati riferiti à u tribunale sò stati liberati in attesa di prucessu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*