MUSIAD Branch Konya Visitò i Burocrati di Konya in Ankara

MUSIAD Konya Branch Visited Konya Bureaucrats in Ankara: MUSIAD Konya Branch President Dr. A delegazione, custituita da Lütfi Şimşek è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, hà assistitu à a Reunione Estesa di i Presidenti MUSIAD tenuta in Ankara cù a participazione di u Vice Primu Ministru Ali Babacan. Dopu à a riunione, a delegazione hà visitatu ancu i burocrati di Konya in Ankara.
A delegazione MUSIAD Konya hà visitatu prima u sottusegretariu di u Primu Ministeru Kemal Madenoğlu in u so uffiziu. Durante a visita, a missione di u paese in l'arena internaziunale, a Turchia cum'è una putenza regiunale, u rolu di l'urganisazioni non-guvernamentali in a strada per i scopi 2023 è u prucessu chì u nostru paese passa hè statu discutitu mutualmente.
In seguitu, a delegazione hà visitatu Hamdi Yıldırım, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione in u so uffiziu. Parlendu à a visita induve u trasportu di Konya, e strade circundante è u Prughjettu Logisticu Konya-Karaman-Mersin sò stati discututi, Yıldırım hà dettu: "Cumu u Ministeru, travagliammu per fà u trasportu in ogni puntu di u nostru paese più faciule. Grazie à l'impurtanza data da u nostru guvernu à i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità è l'investimenti ferroviari, e cità industriali cum'è Istanbul, Ankara, Konya, Eskişehir è Bursa sò avà più accessibili. Per l'obiettivi 2023 di u nostru paese, daremu più impurtanza à u trasportu ferroviariu è à i Prughjetti di Treni à Alta Velocità ".
U presidente Şimşek hà dettu: "Cum'è MUSIAD Konya Branch, facemu attività per identificà è risolve i prublemi di u nostru Konya. À questu puntu, avemu trasmessu u nostru Prughjettu di u Centru Logisticu Konya-Karaman-Mersin à l'autorità competenti per chì i prudutti pruduciuti in l'industria Konya ponu ghjunghje à i porti più facilmente è à pocu costu. Cù u sustegnu di u nostru Ministru, avemu fattu un prugressu significativu in u nostru prughjettu. Cù a realizazione completa di u prugettu, i nostri industriali in Konya diventeranu più cumpetitivi in ​​l'arena naziunale è internaziunale è anu l'uppurtunità di gastru i soldi chì passanu inutilmente per l'impieghi è novi investimenti.
Delegazione MUSIAD Konya, Capu di i Turchi à l'Estero è e Cumunità Relative Assoc. Dr. Kudret Bülbül hà ancu visitatu.
Parlendu durante a visita, Bülbül hà dettu: "A Turchia hè avà una putenza regiunale. In u novu periodu, cuntinuemu i nostri sforzi per rializà a missione intrapresa da u nostru paese. Induve avemu un parente in u mondu, pruvemu di stà vicinu à ellu ". U presidente Şimşek hà dettu: "Cumu MUSIAD Konya Branch, monitoremu da vicinu u vostru travagliu. Cum'è una urganizazione non governamentale chì travaglia in l'interessu publicu, pudemu fà studii cumuni cù i nostri compatrioti à l'esteru è studienti stranieri chì vivenu in u nostru paese.
A delegazione MUSIAD Konya hà dopu visitatu l'Ambasciadore di Qatar Ahmet Demirok in u so uffiziu. Parlendu durante a visita, l'ambasciadore Demirok hà dettu: "Semu in cunsultazione constante cù tutte l'urganisazioni non governamentali è l'associazioni d'affari per rapprisintà u nostru paese à l'esteru in u megliu modu pussibule è per migliurà u voluminu di u cummerciu di u nostru paese. Pigliamu iniziative per ogni tipu di cooperazione per esse stabilitu trà Qatar è u nostru paese.
MUSIAD Konya Branch President Dr. Lütfi Şimşek, invece, hà dettu: "Cum'è MUSIAD Konya, urganizemu constantemente viaghji di cummerciale internaziunali è pruvemu di portà delegazioni d'affari di quelli paesi in u nostru paese per ghjunghje l'obiettivi di esportazione di u nostru paese in u 2023. In un futuru vicinu, visiteremu u Qatar cù una delegazione d'affari di Konya ".
L'ambiente d'investimentu in Qatar hè statu ancu discututu in a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*