U primu tunnel di metro sotterraneo di u mondu hà 140 anni

U primu tunnel di metro sotterraneo di u mondu hà 140 anni: u 1875 anniversariu di u Tunnel Karaköy-Beyoğlu, chì hè entrata in serviziu in u 140, hè statu celebratu cù a participazione di l'amministrazione è i citadini. Dopu à a celebrazione è e foto commemorative sò state pigliate in u tunelu, u museu di u trasportu hè statu apertu in l'edificiu Cer Atölyesi, induve si trovanu i pulleys giganti chì portanu a carica di u Tunnel.
Parlendu à l'apertura di u museu chjamatu IETT Culture and Art Station, IETT General Manager Kahveci hà dettu: "A storia di IETT, una di l'istituzioni più arradicate in u mondu, vive in stu museu di trasportu. Invitu a ghjente d'Istanbul à a nostra cultura è arte per vede i materiali storichi utilizati in u trasportu di Istanbul. À u sicondu pianu di u nostru Cer Atelier, ospiteremu attelli è manifestazioni di cultura è arte. IETT, chì hà lasciatu una marca in a storia di Istanbul, continuerà à lascià a so marca cù questi avvenimenti ".
À a fine di a ceremonia, u museu di u trasportu hè statu visitatu è Kahveci hà prisentatu muniti storichi perforati à i passageri in memoria di u ghjornu.
Inoltre, a rivista TÜNEL hè stata preparata per u 140 anniversariu di Tünel. A rivista presentava a storia di Tünel, fatti scunnisciuti nantu à Tünel, leggende è ritratti storichi.
U tunnel di metro, chì viaghja trà Galata è Pera cù u so anticu nome, trasporta circa 181 mila passageri cù una media di 15 viaghji per ghjornu è opera senza risicu di accidenti. U numeru annuale di passageri di u Tunnel, chì hè statu chjamatu da parechji nomi cum'è Istanbul Tunnel, Galata-Pera Tunnel, Galata Tunnel, Galata-Pera Underground Train, Istanbul City Train, Underground Elevator è Tahtelarz, righjunghji 5,5 milioni quandu era prima. apertu.
A lunghezza di a linea di u tunnel, chì hè stata messa in serviziu u 17 di ghjennaghju di u 1875, hè di 573 metri. U tunnel, chì hà 2 vagoni, compie u so viaghju in 2 seconde cù 90 stazioni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*