Disabilitatu l'amore di Tuğba per YHT

L'amore di Tuğba disattivatu per YHT: Tuğba Babacan di 70 anni, chì hè un 31 per centu di disabilità mentale, hà annunziatu ch'ella guarda u futuru cù speranza disegnendu ritratti di u trenu d'alta velocità (YHT), chì ama assai.
Babacan, chì hà dichjaratu ch'ellu hà avutu l'uppurtunità di vede e cità viaghjendu cù YHT parechje volte grazia à a carta di trasportu gratuitu datu da u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali, hà descrittu u so sognu più grande cum'è u pruprietariu di i treni, Lütfi Elvan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım è Direttore Generale di TCDD Per pudè presentà un rigalu à Süleyman Karaman.
INIZIATA À 8 ANNI
Tugba Babacan, 3 anni, chì hè stata purtata à l'uspidale quandu avia circa 70 anni è chì era capitu chì era un 31 per centu ritardatu mentalmente è dettu da i medichi: "Seguite stu zitellu da vicinu", passa a maiò parte di u ghjornu à pittura in a so stanza. . Hè trà i sogni di Babacan, chì pò pintà tuttu ciò chì vede, per apre una mostra di i so pitture.
VIDU ALTRI LOCHI
Tuğba Babacan, chì hè ghjunta in u trenu d'alta velocità grazia à u dirittu di trasportu gratuitu cuncessu da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali per via di a so disabilità mentale, hà avutu l'uppurtunità di vede Eskişehir, Konya è Istanbul. Esprimendu chì li piace à cavalcà YHT, Babacan hà dettu: "Stava constantemente u tempu in casa. Grazie à YHT, avemu avutu l'uppurtunità di vede altre cità cù u mo babbu. A mo passione per YHT hè aumentata è avà hà cuminciatu à truvà un postu in i mo quadri ".
VOLE FÀ REGALU À I SO PROPRIETARI
Tuğba Babacan, chì hà disegnatu i ritratti di YHT in casa, è ancu l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, l'attuale Ministru Lütfi Elvan è u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman cù YHT, vole prisentà i ritratti chì hà disegnatu à questi trè. nomi, chì ellu descrive cum'è i pruprietarii di i YHT. Babacan, chì passa a maiò parte di a ghjurnata à disegnu ritratti, hà ancu ritratti di a mamma di u presidente Recep Tayyip Erdogan, Tenzile Erdogan, è di u ghjurnalistu veteranu Savaş Ay, mortu u 9 di nuvembre di u 2013.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*