A riunione di u gruppu di travagliu di u Prughjettu di u Trenu Viking hè tenuta

Riunione di u Gruppu di Travagliu di u Prughjettu di u Trenu Viking Tenuta: A riunione di u Gruppu di Travagliu di u Prughjettu di u Trenu Viking Turchia-Lituania hè stata tenuta sottu a presidenza di Yahya BAŞ, Vice Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, in u quadru di a visita ufficiale di u Vice Ministru Lituanu di Trasporti è Communications Arijandas SLIUPAS à u nostru paese, realizatu cù a larga participazione di l'industria.
Yahya BAŞ, chì hà datu infurmazioni nantu à u settore ferroviariu in Turchia, impurtanti prughjetti YHT è grandi prughjetti regiunale cum'è u Prughjettu Ferroviario Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars in u so discorsu d'apertura, hà dettu: Hà dichjaratu chì u Trenu Viking, chì opera nantu à unu. linea, hè un esempiu impurtante è bonu di appiicazioni in l'eliminazione di i prublemi di coesione tecnicu, amministrativu, puliticu è ecunomicu in quantu à i prughjetti di trasportu multilaterali "cumbinati" è "multimodali".
Yahya BAŞ, Vice Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà parlatu di i vantaghji di allargà u Trenu Viking in Turchia è hà dettu chì cù u prugettu in quistione, serà un passu più vicinu à l'obiettivu di cunnette l'Europa à l'Asia, u Caucasu. è u Mediu Oriente per via di u corridore TRACECA in u modu più cortu; U prugettu furnisce opportunità impurtanti per u nostru paese, in particulare in u settore di trasportu è logistica; Hà dichjaratu chì aumenterà a cumpetitività trà i modi di trasportu è farà cuntributi pusitivi à e nostre esportazioni.
U Vice Ministru Lituanu di Trasporti è Comunicazioni SLIUPAS hà datu infurmazioni nantu à u settore di u trasportu in Lituania è hà dichjaratu chì a Lituania, chì hè un paese di transitu in Europa, genera 60% di i so rivenuti d'esportazioni da u trasportu; U Guvernu Lituanu sustene cumplettamente a participazione di Turchia in u Trenu Viking; Hà enfatizatu chì crede chì ci sò perspettivi impurtanti soprattuttu in u sviluppu di e rotte di u cummerciu nordu-sud è chì l'inclusione di Turchia in u Trenu Viking ùn serà micca solu benefiziu à i dui paesi, ma serà ancu in l'interessu di tutti i stakeholders chì traspurtaranu in sta direzzione.
U nostru stabilimentu; À a riunione induve a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu, i Ferrovii Lituani è u Prughjettu di u Trenu Viking sò stati presentati, studii sò stati realizati per determinà e rotte chì u Trenu Viking seguirà versu Turchia, infurmazione tecnica nantu à e rotte, i paràmetri di u trenu. è i tariffi stimati di trasportu di merci.
Hè statu enfatizatu chì sei paesi di stakeholder di u prughjettu (Lituania, Bulgaria, Bielorussia, Ucraina, Romania è Moldavia) si riuniscenu in April 2015 per discutiri tematiche relative à u Prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*