Settore Ferroviario Evaluatu

A riunione di valutazione di u settore ferroviariu hè stata tenuta in Ankara sottu a presidenza di Suat Hayri Aka, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni.

U Sottosegretariu di l'UDHB Orhan Birdal, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Veysi Kurt, Direttore Generale DDGM İbrahim Yiğit, Direttore Generale AYGM Erol Çıtak, Direttore Generale di Regulamentu di Merci Periculi è Trasporti Combinati Cem Murat Yıldırım, Direttore Generale di TÜLOMSAŞ Hayri Avcı, Direttore Generale di TÜVASAlŞled TÜVASALŞDEMS DerİlanŞedİn Bayrakçıl è altri burocrati pertinenti anu assistitu.

U sottusegretariu UDHB Suat Hayri Aka, chì hà apertu a riunione, hà dettu chì i travaglii in tutti i settori di u Ministeru sò stati valutati, chì e ferrovie seranu valutate in 2017, 2018 è 2019, chì una nova era hè stata iniziata cù a liberalizazione in a ferrovia. settore in 2017, è chì TCDD Taşımacılık AŞ hè l'operatore di u trenu ferroviariu, hà dichjaratu chì ognunu hà un grande duvere è rispunsabilità per chì sta struttura funziona in modu sanu.

Dà infurmazioni nantu à l'attività 2017 di TCDD Tasimacilik AS è l'obiettivi 2018, u General Manager Veysi Kurt hà dettu chì cifri pusitivi sò stati ottenuti in u trasportu di passageri è di merci in 2017 in termini di ingressu è spesa, è chì questu ùn era micca una coincidenza, "2017 hè statu u primu. annu di a nostra cumpagnia in stu settore. Malgradu questu, avemu purtatu 28,5 milioni di tunnellate di carica, aumentendu a quantità di trasportu di carica cumparatu cù l'annu precedente ". disse.

Trasportu di l'automobile in u paese

Dichjarà chì applicanu tariffi flessibili per u trasportu cuntinuu è altu potenziale, Kurt hà dichjaratu chì anu iniziatu u trasportu di l'automobile in u paese, u trasportu hè fattu cù vagoni affittati da OMSAN da Germania, è chì stu trenu serà operatu cù vagoni TCDD Transportation una volta u i vagoni pruduciuti da a cumpagnia sò cumpletati in TÜLOMSAŞ.

I carri naziunali di merci sò sbarcati nantu à i binari

Kurt hà ancu annunziatu chì tutti i 2017 vagoni naziunali consegnati in 55 anu cuminciatu à esse operati nantu à i treni blocchi in a direzzione Istanbul-Europa da u 12 di ghjennaghju di u 2018, è chì a prima locomotiva naziunale di shunting hibrida hè prevista per esse prodotta in 2018 cù u cooperazione di TCDD Taşımacılık AŞ, TÜLOMSAŞ è ASELSAN.

2017 milioni di passageri in 85.4

Citendu i figuri di 2017 in u trasportu di passageri, Kurt hà dichjaratu chì un totale di 63.1 milioni di passageri sò stati servuti, cumprese 7.1 milioni in Marmaray, 15.2 milioni in treni d'alta velocità è 85.4 milioni in treni cunvinziunali.

A satisfaczione di i passageri hà righjuntu u 97.4 per centu

Rimarchendu chì u numeru di passageri trasportati in YHT hè di 22 milioni da u 2018 di ghjennaghju di u 37.2, Kurt hà dettu chì a satisfaczione di i passageri hè ancu aumentata gradualmente, righjunghjendu u 97.4 per centu.

A dumanda di BTK hè in crescita

Kurt hà dettu chì i vagoni naziunali di a nova generazione servenu nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè stata messa in serviziu u 30 d'ottobre di u 2017, chì i treni arrivanu prima di ciò chì era previstu è chì a dumanda di sta linea hè in crescita ogni ghjornu. Hà dichjaratu ch'elli sò stati in discussioni cù l'amministrazioni è l'imprese ferroviarie.

1 Comment

  1. In ogni casu, ci sò direzzione generale è presidenze, cum'è a burocrazia cresce, u persunale s'ingrandisce è a pulitica benefiziu, i ferrovii anu da sminuisce ancu cum'è u settore privatu.. Per aumentà a rapidità è a qualità, l'attenzione deve esse prestata à i tecnichi è u persunale espertu. ..

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*