A spedizione di Tepeköy-Cumaovası İZBAN hà iniziatu

Tepeköy-Cumaovası İZBAN Expeditions Iniziate: I servizii di treni İZBAN, chì piglianu u pesu di trasportu in İzmir, partenu mutualmente da e stazioni Tepeköy è Cumaovası dopu u travagliu fattu.
A linea Torbalı di 30 chilometri di a linea Izmir Suburban System (İZBAN) hè stata messa in serviziu dopu u travagliu fattu. Da 05.25 di a matina, i voli trà Tepeköy è Cumaovası cuminciaru mutualmente, è ci era una densità in stazioni 6 chì sò stati messi in serviziu. Ancu s'ellu era una festa, i citadini anu manifestatu interessu à e spedizioni in e stazioni di Tepeköy, Torbalı, Kuşçuburun, Develi, Pancar è Tekeli. Sicondu i primi dati, hè statu amparatu chì u numaru di passageri chì utilizanu 6 stazioni superava 5 mila. L'ufficiali İZBAN anu ancu aiutatu i citadini u primu ghjornu per l'espedizioni. Mentre chì i libretti chì introducenu u sistema ferroviariu sò stati distribuiti à i citadini, hè statu infurmatu chì l'ultima volta di e spidizioni era 23:55.
A MACHINA SETTU IN U SEDIU
Per d 'altra banda, u sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez è u presidente di u distrettu di u Partitu AK Hasan Akbıyık, chì sò ghjunti à a stazione di İZBAN Tepeköy in prima ore di a matina, anu passatu i cabine di pedaghju stampando carte di cità. In seguitu, a coppia chì aspetta l'arrivu di u trenu suburbanu İZBAN, TC State Railways (TCDD) 3rd Regional Manager Murat Bakır s'hè unitu ancu. I citadini anu ringraziatu u sindaco Gormez, chì hà salutatu i passageri in u trenu, è u numeru di passageri purtati u primu ghjornu hà piacè à tutti. A delegazione, chì hà intrutu in a cabina di u cunduttore, hà vultatu in Cumaovası. U sindaco di Torbalı ùn vede micca, pusatu in u sediu di u cunduttore posatu per i ghjurnalisti.
U sindaco Gormez hà dichjaratu chì ci era una festa in a regione quandu İZBAN hè ghjuntu in u distrittu è hà dettu: "Torbalı hè un distrittu chì si sviluppa rapidamente, cresce è motiva u circondu cù a sinergia chì crea. Avemu İZBAN cum'è ricumpensa per u sviluppu chì avemu ottenutu in l'agricultura è l'industria, a crescita di l'urbanizazione è u record in i pagamenti fiscali. Avà vulemu sperimentà l'eccitazione di incoronà questu cun una università statale. İZBAN hà unitu İzmir è Torbalı suciali, economicamente è culturale. Vulemu ringrazià Binali Yıldırım, u nostru Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, è Aziz Kocaoğlu, u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è a squadra tecnica chì hà cuntribuitu à stu grande investimentu. Da avà, mentre Torbalı hè scrittu, sò di l'opinione chì l'enfasi serà nantu à "prima İZBAN" è "dopu à İZBAN".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*