Funivia illuminata in l'armata

A funivia hè stata illuminata in Ordu: A linea di telecabina chì serve cù 28 cabine trà Boztepe, unu di i centri turistici in Ordu, hè stata culurata cù u travagliu di illuminazione.
In a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Ordu, hè statu dichjaratu chì i decorazioni di luce applicate in grandi edifici chì simbulizeghjanu quella cità, cù valore storicu o visualità, situate in cità impurtanti di u mondu, sò ancu appiicati à a stazione di funivia, chì hè assai parlatu in u Mari Neru.
A dichjarazione hà dettu:
"I decoru di luce, chì sò usati in quasi ogni aspettu di a nostra vita, sò stati situati in e cabine di a stazione di funivia, chì hè unu di i simboli impurtanti di a nostra cità. 4 cabine dotate di 28 culori diffirenti creanu una maghjina fotografica sopra u distrittu Altınordu à a sera. Mentre chì u travagliu era seguitu cù interessu da i citadini, l'operazione di l'operazione di funivia hè stata fatta visibile da u centru di a cità, è hè stata ancu nutata da i veiculi di transitu è ​​i passageri chì passanu per a cità à a sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*