U prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir hè ghjuntu à a fine

U prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir hè ghjuntu à a fine: A parte più impurtante di u prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir hè stata finita in a custruzzione di u Ponte di Traversa di a Baia di İzmir, e torri chì si elevanu sopra u mare chì formanu i cunti di u ponte.
A parte più impurtante di u prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà a distanza trà İzmir in 3,5 ore, hè stata finita in a custruzzione di u İzmir Bay Crossing Bridge, e torri chì si alzanu sopra u mare chì formanu l'abutments di u ponte. L'altezza di a torre di u 4th ponte più grande in u mondu hè 254 metri. I dui collarini si riuniscenu per a prima volta cum'è u cable di guida principia à esse disegnatu per u cable principale chì portarà i ponti nantu à quale passeranu i veiculi. U cable principale serà custituitu da 330 mila metri di cable magre quandu u so assemblea hè cumpletu. Dopu à a fine di u cable principale, a stallazione di i ponti principia u prossimu maghju. U ponte hè previstu per esse cumpletu à a fine di questu annu.
TORRI DI 254 METRI SUL MARE COMPLETE
U prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir (Inclusu İzmit Bay Crossing and Connection Roads), chì hè stata offerta da a Direzzione Generale di Autostrade cù u mudellu Build-Operate-Transfer, copre 384 chilometri, cumprese 49 chilometri di autostrada è 433 chilometri di cunnessione. strade. In u prughjettu induve u travagliu cuntinueghja nantu à un totale di 12 viadutti di cimentu armatu, 2 in a sezione Gebze-Orhangazi-Bursa è 14 in a sezione Kemalpaşa Junction-İzmir, 6 viadutti trà Gebze è Bursa sò stati cumpletati. U travagliu nantu à a custruzzione di u Ponte di İzmit Bay Crossing, unu di i pilastri più impurtanti di stu prughjettu, cuntinueghja senza interruzzione. A pruduzzione di torri di ponte, chì anu cuminciatu à esse fabricate in u lugliu di u 38, nantu à fundazioni di caisson chì pesanu 404 2014 tunnillati, chì sò stati immersi in u mare dopu esse fabbricati nantu à a terra, hè stata cumpletata. A cuntrariu di i ponti simili in Turchia, i torri di u ponte, chì sò stati fabbricati in acciaio in Gemlik è purtati à u situ di custruzzione, righjunghjenu 254 metri d'altitudine, sò stati fatti saldendu 88 blocchi d'acciaio l'un à l'altru. Hè statu dichjaratu chì ognuna di queste parti pesava trà 350 tunnellate è 170 tunnellate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*