L'accordu cù l'Iran deve esse sustinutu da a ferrovia

L'accordu di l'Iran deve esse sustinutu da a ferrovia: Turgut Erkeskin, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica, hà dettu chì, se l'accordu cummerciale preferenziale firmatu trà a Turchia è l'Iran hè sustinutu da l'investimenti ferroviari, ottenendu u determinatu cummerciale. i miri diventeranu più faciuli è più veloci.
Turgut Erkeskin hà dettu: "Questu accordu firmatu trà i dui paesi hè assai impurtante per a nostra vita cummerciale. "In ogni casu, i prublemi chì avemu avutu in l'autostrada cù l'Iran sò cunnisciuti. Per chì l'accordu di cuuperazione ecunomica firmatu sia successu in a pratica, sti prublemi devenu esse risolti è ancu l'operazione di treni di bloccu di container trà Turchia è Iran ".
Sicondu l'Accordu di Cummerciu Preferente chì hè ghjuntu in vigore da u 01 di ghjennaghju di u 2015, i diritti doganali sò stati ridotti nantu à un totale di 140 prudutti, 125 da Turchia è 265 da Iran.
Evaluendu l'accordu di cuuperazione ecunomica firmatu cù l'Iran, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà dichjaratu chì questu accordu trà i dui paesi hè impurtante in quantu à aumentà u nostru voluminu cummerciale cù l'Iran è hà dettu: "Hè un passu estremamente preziosu in questu periodu quandu a Turchia hè in u so travagliu. manera di diventà un centru di produzzione, cummerciale è logistica. "Cum'è UTIKAD, credemu chì i passi chì facilitate è aumentà u cummerciu sustenenu ancu a nostra industria logistica in a so strada di crescita", disse.
Turgut Erkeskin hà dettu chì l'Acordu di Cummerciu Preferente crea ancu una opportunità per a suluzione è u sviluppu di i prublemi sperimentati in u trasportu trà Turchia è Iran.
"Per u successu di l'accordu, l'operazione di trenu di bloccu deve esse implementata"
Ricordendu chì, malgradu i sforzi significativi di l'autorità di i dui paesi, ci sò prublemi cum'è differenzi di prezzu di carburante è pedaggi in u trasportu stradale chì portanu à a crisa, Erkeskin hà dettu:
"I prublemi chì avemu in u trasportu stradale cù l'Iran sò cunnisciuti; Per chì l'accordu di cooperazione ecunomica firmatu sia successu in a pratica, in più di risolve questi prublemi, deve esse implementatu u funziunamentu di u trenu trà Turchia è Iran. "Com'è l'operazione di treni di blocchi di containeru chì hè stata implementata trà l'Europa è a Turchia da a Republica di Turchia State Railways per parechji anni, un accordu per l'operazione di treni di blocchi di containeru deve esse firmatu cù l'Iran u più prestu pussibule è i tariffi devenu esse determinati".
"Chì hè a gestione di treni di blocchi di containeru?"
U presidente Erkeskin di UTIKAD hà dichjaratu chì u trasportu di u cummerciu esteru hè realizatu in un ambiente più sistematicu è sicuru cù u trasportu di treni di blocchi di containeru è hà dettu: "Cù u trasportu di treni di blocchi di containeru ininterrotti trà dui punti in a lunghezza massima è u tunnellu determinate, hè destinatu sia à riduce. i costi è accelerà u trasportu ".
Erkeskin hà dichjaratu chì in questu periodu quandu u voluminu cummerciale attuale hè previstu di aumentà cù un graficu crescente, un sistema di trasportu intermodale chì deve esse sviluppatu trà Turchia è Iran hà da salvà u settore logisticu da u trasportu uniforme basatu in strada è esse una alternativa assai impurtante à u trasportu marittimu, chì ùn pò micca risponde à a dumanda per via di l'embargo impostu à l'Iran.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*