A terza strada per Istanbul hè in strada

A terza autostrada hè in strada per Istanbul: u Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan hà annunziatu chì una terza autostrada serà custruita per allevà Istanbul. L'autostrada, chì partirà da Sakarya Akyazı, si estenderà da u terzu ponte à Tekirdağ.
U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà annunziatu un prughjettu impurtante per facilità u trafficu di Istanbul. Elvan hà dettu chì custruiscenu una strada alternativa à l'autostrada D-100 è TEM è hà dettu:
"Custruemu una nova autostrada in più di l'autostrada esistente è E-5. Parte da Sakarya Akyazı è si unisce à l'Autostrada Marmara Nordu direttamente sopra Izmit. Un citatinu chì vene da Ankara entrerà avà in l'Autostrada TEM o entre in E-5. Un nostru citatinu chì vene avà da Ankara hà da pudè entre in una terza strada d'autostrada cù a fine di stu prughjettu. Una strada chì parte da Sakarya Akyazı è si unisce à u Ponte Yavuz Sultan Selim via Izmit. Andemu à Tekirdağ Kınalı è cumbineremu cù u TEM esistente. Averemu una terza via alternativa. Suviarà significativamente u trafficu di Istanbul. Estenderemu da quì à Tekirdağ Kınalı, cumpresu u Ponte Yavuz Sultan Selim. Allora viaghjeremu da Tekirdağ Kınalı via Çanakkale à Balıkesir per autostrada.
Istanbul-Yalova sarà 15 minuti
Elvan hà dettu ancu chì caminaranu annantu à u Ponte di a Baia di Izmit in u ghjugnu è hà cuntinuatu cusì: "In ghjugnu di questu annu, tutti i ponti seranu stallati è attraverseremu u Ponte di u Golfu à pedi. À a fine di u 2015, i nostri citadini chì vivenu in Istanbul ghjunghjeranu à Bursa traversendu u Ponte di u Golfu da Istanbul à Bursa. A distanza da Istanbul à Yalova dura circa 1,5 ore o ancu 1 ora è 40 minuti. Riducemu questu à 15 minuti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*