Istanbul hà bisognu di 800 chilometri di rete di u sistema ferroviariu

Istanbul hà bisognu di 800 chilometri di rete di u sistema ferroviariu: u direttore generale di Prota Engineering Danyal Kubin, unu di i patrocinatori di u Forum è l'Esposizione MetroRail d'Istanbul chì si terrà u 9-10 d'aprile 2015, hà dichjaratu chì u sviluppu di i sistemi ferroviari hè statu dimustratu cum'è una suluzione. à u prublema di trasportu d'Istanbul, è hà dettu: "I studii di pianificazione di u trasportu realizati. "Mostra chì Istanbul hà bisognu di una reta di u sistema ferroviariu di almenu 800 km di lunghezza per truvà una suluzione à u so prublema di trasportu", disse.
800 chilometri di ferrovia sò necessarii per Istanbul
Istanbul MetroRail Forum è Esposizione chì si terrà u 9-10 d'aprile 2015
Danyal Kubin, Direttore Generale di Prota Engineering, unu di i patrocinatori:
"Per truvà una soluzione à u prublema di trasportu di Istanbul, almenu 800 chilometri di ferrovia
A rete di u sistema hè necessariu "
"Cum'è Prota, cuntinuemu à furnisce servizii è supportu à u settore di u trasportu cù i nostri 30 anni di cunniscenza è sperienza.
facemu. Pensendu à Istanbul, sviluppà suluzioni per Istanbul
rapprisenta a nostra visione "
"Truvà spaziu nantu à a superficia per e strutture di metro hè unu di i più grandi prublemi scontri. cum'è prota
a cuntrariu di i schemi convenzionali, pianificendu tutti i sistemi di stazione in tunnel
Avemu riesciutu à minimizzà l'interazzione cù a superficia ".
U direttore generale di Prota Engineering, Danyal Kubin, hà dichjaratu chì u sviluppu di i sistemi ferroviari hè statu dimustratu cum'è una soluzione à u prublema di trasportu di Istanbul, è hà dettu: "I studii di pianificazione di u trasportu mostranu chì Istanbul hà bisognu di una reta di u sistema ferroviariu di almenu 800 km per truvà un suluzione à u prublema di trasportu ".
Nutendu chì i prublemi di trafficu in Istanbul sò largamente coperti in a stampa quasi ogni ghjornu, Danyal Kubin hà dettu chì, inseme cù a pupulazione è i bisogni di a cità, u prublema di trasportu hè un prublema chì deve esse risolta urgentemente.
Nutendu chì i sforzi di "pruduzzione di suluzione" di a municipalità metropolitana di Istanbul, chì anu acceleratu soprattuttu in l'ultimi 10 anni, anu datu i so primi risultati cù a righjunzione di 2013 km di rete di u sistema ferroviariu à a fine di u 141, Kubin hà dettu: "Cù a pianificazione di investimenti chì ghjunghjeranu à 2019 km da 420, cuntinueghja à un ritmu crescente. I studii di pianificazione di u trasportu mostranu chì Istanbul hà bisognu di una reta di u sistema ferroviariu di almenu 800 km per truvà una soluzione à u prublema di trasportu.
Kubin hà dichjaratu chì, cum'è Prota, anu furnitu serviziu è supportu à u settore di u trasportu cù 30 anni di cunniscenza è sperienza in questa strada difficiule è longa da copre, è hà dettu:
"Cuntinuemu u nostru viaghju in i sistemi di trasportu di Istanbul, chì hà iniziatu cù u prughjettu Marmaray CR1. Kadıköy-Continuemu cù prughjetti di fattibilità di Metro Kartal, Metro Üsküdar-Ümraniye, Marmaray CR3 è diverse linee. I prublemi di pruposti novi sistemi di trasportu per una cità chì hà finitu a so custruzzione, integrendu i sistemi in a cità, è facenu fattibile è usable appariscenu cum'è a realità più impurtante di Istanbul in tutti i nostri prughjetti. Sta lotta per pruduce un sistema in una struttura vivente ci hà permessu di superà i nostri limiti in a creazione di disinni innovatori è ottimizzati in ognuna di i nostri prughjetti. Pensendu per Istanbul è sviluppà soluzioni per Istanbul rapprisentanu a nostra visione in u nostru travagliu di prughjettu ".
-"A reta di metro in Istanbul cresce cù novi sistemi"
Kubin hà sottolineatu chì hè essenziale per sviluppà metudi di custruzzione chì impediscenu o minimizzanu i prublemi di espropriazione, i cunflitti cù i sistemi infrastrutturali è l'interruzzione di u trafficu di veiculi è di pedoni per purtà u sistema di metro in ogni puntu di Istanbul.
À questu puntu, Kubin, enfatizendu chì truvà un locu nantu à a superficia per e strutture di u metro hè unu di i più grandi prublemi scontri, hà dettu chì anu ottinutu u successu di pianificà tutti i sistemi di stazione in tunnel è minimizendu l'interazzione cù a superficia, sfarente da a cunnisciuta. schemi cum'è Prota, è chì una nova suluzione alternativa cù l'esempi pruvati di u sistema chjamatu tipologia di stazione di tunnel.
Kubin continuò:
"Cù u metudu di custruzzione in cima, avemu analizatu parechje strutture sotterranee in spazii ristretti è cundizioni ambientali risicate. Grazie à questu metudu, sò stati custruiti sistemi chì ùn anu micca bisognu di produzzione fora di e fruntiere di l'edificazione. Hè diventatu una alternativa impurtante in i zoni chì sò adiacenti à l'edificazioni risicate cum'è l'edificazioni storichi è in i zoni induve u trafficu di a superficia hè intensu. I metudi di custruzzione in i quali i sistemi di puntellazione sò cuncepiti in permanenza è integrati cù l'edificazioni sotterranee, l'alternative chì furnisce l'ottimisazione di i costi di custruzzione è a riduzzione di e fruntiere di a custruzione si distinguenu cum'è suluzioni. I nostri studii nantu à a produzzione di soluzioni veloci è efficaci cù l'usu di strutture di sistema modulari cuntinueghjanu. I nostri studii di R&D cuntinueghjanu per sviluppà i metudi di custruzzione di custruzzione è custruzzione cù elementi prefabbricati, per riduce i tempi di custruzzione ligati à questu, è per permette l'usu di e linee in pocu tempu. Cum'è Prota, dirigemu u nostru travagliu cù u scopu di pruduce metudi adattati per i scopi è e cundizioni di Istanbul è cuntribuiscenu à a pianificazione di u metro ".
Istanbul MetroRail Forum, chì si terrà trà u 9-10 d'aprile 2015 da l'Associazione di Twinning di u Cummerciu cù u sustegnu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), Istanbul Transportation Inc., Gruppu di Travagliu di l'Associazione di Tunneling. è Infrastruttura è Associazione Tecnulugia Trenchless. Indiquantu chì l'Esposizione serà a piattaforma induve a spartera più aghjurnata nantu à l'investimenti in corso è pianificati, Kubin hà dettu: "Forum; Creerà una opportunità impurtante per dirige u nostru avvene riunendu tutte e parti interessate chì sviluppanu suggerimenti, producenu suluzioni è cuntribuiscenu à a pianificazione di u metro in cunfurmità cù i bisogni di Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*