Kadir Topbaş assoltu da u casu di corruzzione BRT

Kadir Topbaş hè statu assoltu in u casu di corruzzione di metrobus: u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, chì hè statu processatu in u casu di corruzzione di metrobus di 70 milioni di lire, hè statu assolto. Topbaş hà nigatu l'accusazioni in tribunale è si difende dicendu "Ùn aghju micca l'autorità di firmà", ancu s'è a so firma era nantu à i documenti. U tribunale hà assoltu Topbaş è 14 impiegati municipali per mancanza di evidenza.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul di l'AKP, Kadir Topbaş, hè statu assoltu in u casu di corruzzione IETT in u quale hè statu pruvatu. U tribunale hà dichjaratu chì Topbaş è 14 impiegati municipali "ùn anu micca abusatu di e so funzioni" è hà dichjaratu chì "ùn ci era micca evidenza concreta" in quantu à l'accusazioni.
Hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà acquistatu autobus à prezzi più alti di u prezzu attuale in l'offerta di l'acquistu di l'autobus tenuti in diversi anni è dunque persu 25 milioni d'euros, o 70 milioni di lire.
Dopu à l'allegazioni, una demanda hè stata presentata contr'à Topbaş è 14 impiegati municipali. Tuttavia, Topbaş ùn hà assistitu à nessuna di l'audizione chì si sò in corso da u 2012.
Kadir Topbaş hà fattu a so difesa à l'udienza speciale aperta in uttrovi. Apparsu davanti à u ghjudice per a prima volta in anni, Topbaş hà negatu l'accusazioni. Hà dichjaratu chì, ancu s'ellu avia appruvatu è firmatu i ducumenti, "ùn era micca rispunsevule per a corruzzione". Hà tiratu u ballò à IETT.
L'audizione di a decisione di u casu hè stata oghje. L'avucatu di Topbaş hà dettu chì "nessuna azione hè stata fatta contru à a lege". U tribunale hà decisu di assolte Topbaş è altri 14 imputati senza arrestu. U mutivu di a decisione hè stata data cum'è "mancanza di prove sufficienti in quantu à l'accusazioni".
I membri di u Cunsigliu CHP di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Hakkı Sağlam è l'Avucatu Erhan Aslaner anu evaluatu a decisione di a corte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*