135 trilioni di richieste di danni in Istanbul Metro

Riclamazione di 135 trilioni di lire di danni in Istanbul Metro: Hè statu dichjaratu chì un errore di transazzione hè statu fattu in l'offerta per u sistema di segnalazione di Istanbul Metro è u publicu hà patitu una perdita di almenu 135 trilioni di lire.

I membri di u Cunsigliu CHP di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Taner Kazanoğlu, Dr. Hakkı Sağlam è Hüseyin Sağ anu purtatu l'affirmazione chì u publicu era pregiudicatu da un pagamentu eccessivu à l'agenda di u cunsigliu municipale cù una dumanda parlamentaria sottumessa à u presidente IMM Kadir Topbaş.

In a pruposta, l'attenzione hè stata attirata à l'incertezze in i prucessi di licitazione per u sistema di signalazione. I membri di u Cunsigliu anu sottolineatu chì u sistema di signalazione di u metro hè statu ricustruitu parechje volte da diverse cumpagnie è enfatizatu chì i nomi di sti cumpagnie ùn sò micca divulgati.

I membri di u Cunsigliu anu dumandatu e seguenti dumande à u presidente IMM Topbaş: "Quante stazioni separate sò state offerte? Quante rùbbriche siparati seranu messe in offerta da avà ? Taksim-4 custruitu da Alstom. Mentre Levent Metro era allargatu trà Yenikapı è Hacıosman, u sistema Alstom hè statu cumplettamente smantellatu è u sistema Siemens hè statu stallatu. Eccu, perchè u sistema di signalazione fattu da Alstom hè statu smantellatu è quantu hè statu pagatu à e duie cumpagnie separatamente? À quali cumpagnie di segnalazione sò state messe in licitazione sti travaglii nantu à e linee di Metro attualmente offerte? Quantu sò i costi di offerta per ogni linea di metro? "Ci hè statu un cuntrollu, soprattuttu in quantu à u prezzu pagatu per ogni stazione di estensione?" Enfatizendu chì 135 trilioni di perdite venenu da e sacche di i citadini, i membri di u cunsigliu anu enfatizatu chì l'offerta sbagliata mette in periculu a vita umana è perde soldi.

CHE COSA SIGNALE?
Ogni veiculu di u sistema ferroviariu hà u so propiu tipu di sicurità. Siccomu i tramvii entranu ancu in u trafficu, a guida hè pussibule da a vista, è postu chì questu ùn hè micca u casu in i metro di tunnel, a guida hè furnita da u sistema "interlocking". L'infurmazione nantu à tutti l'equipaggiu di a pista hè recullata in u centru di cuntrollu, è basatu annantu à questa informazione, hè decisu se un trenu serà permessu di entre in una zona ferroviaria. Quandu qualsiasi trenu entra in un switch o in una zona ferroviaria, l'area hè chjusa è nisuna operazione hè permessa finu à chì u trenu abbanduneghja questa zona ferroviaria. In questu modu, i scontri sò impediti postu chì i treni ùn ponu micca entra in l'altru blocu da u bloccu permessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*