Palm Brush Licenziatu u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu

Palm Brush hà licenziatu u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu: In a crisa chì hà iniziatu dopu chì u trasportu di palme per u prughjettu di u tram di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè ghjuntu à l'agenda, u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu, spazzolatu da Kocaoğlu, hà lasciatu u so duvere. .

Karşıyaka Quandu i palme nantu à a strada sò stati trasportati durante a custruzzione di u tram, hè statu revelatu chì u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu, Ünal Dağlı, dimissioni in a crisa per via di e reazioni di i citadini. A municipalità metropolitana di Izmir pusò a fundazione Karşıyaka Da Bostanlı nantu à u tram Karşıyaka U fattu chì e palme di seculi, chì sò identificate cù u distrittu è chì si trovanu nantu à a strada chì si estende à Alaybey, seranu trasportati, hà causatu reazzione publica. Quandu u populu di Izmir, urganizatu nantu à e social media, hà iniziatu una campagna, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ùn aghju micca scurdatu di a prumessa di guvernà Izmir cù u populu di Izmir. Karşıyaka Aghju dumandatu di cambià a strada di u tram. L'arbureti di palme ùn saranu micca mossi ", disse.

LASCIATA SILENZIAMENTE
U fattu chì a Municipalità Metropolitana hà fattu un passu in daretu hà piacè à i citadini sensibili chì anu cura di e palme. A crisa di palme, chì Egeli Sabah hà ancu purtatu à i tituli, hà cacciatu Ünal Dağlı, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana. Dağlı si dimissioni tranquillamente da u capu di u dipartimentu pocu fà è hà cuminciatu à travaglià cum'è ingegnere. Per u postu vacante da Dağlı, hè statu purtatu u gestore di u sistema ferroviariu Hasan Poyraz, chì era statu capu di dipartimentu per un bellu pezzu. Sicondu l'infurmazioni ottenute da u currispundente di Egeli Sabah, u prucessu chì hà purtatu Dağlı, chì hè rispunsevule per i milioni di investimenti in lire di a Municipalità Metropolitana, à dimissioni, hà sviluppatu cum'è seguitu: Dopu à l'escalation di a crisa di a palma, u sindaco Kocaoğlu hà dumandatu à u duttore. Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu per infurmazione nantu à a strada di u tram è u trasportu di palme. Kocaoğlu s'arrabbia quand'ellu hà ricevutu l'infurmazioni chì vulia à tempu tardi è incomplete è hà decisu di fà una reunione di coordinazione cù u secretariu generale assistente. Tuttavia, Raif Canbek, Vice-Segretariu Generale rispunsevule per i prughjetti di u sistema di metro è di ferrovia, ùn pudia assistisce à a riunione per via di a malatia di a so moglia. U Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu Ünal Dağlı era presente à a riunione invece di Canbek. Eccu ciò chì hè accadutu in questa riunione. Kocaoğlu hà reagitu cù espressioni duri à l'accessu tardiu è incompletu à l'infurmazioni chì vulia nantu à u trasportu di e palme chì restanu nantu à a linea di tram è u cambiamentu di rotta.

ÙN ASPETTA
Dopu à a riunione, Dağlı hà ricivutu a dura reazione di Kocaoğlu, prima hà pigliatu un permessu annuale è poi dimissioni da u capu di u dipartimentu. A dimissioni inaspettata di Dağlı hà scuntatu a Municipalità Metropolitana. Rail System Manager Hasan Poyraz, chì hè statu u capu di u dipartimentu per un bellu pezzu, hè statu purtatu à u postu vacante da Dağlı. U cambiamentu di u duvere hè statu annunziatu à altre unità per currispundenza interna. Mentre era numinatu cum'è ingegnere in u dipartimentu di memoria, Dağlı hà dettu à u so cerculu vicinu: "Stu travagliu ùn hè micca per mè. Ùn possu micca suppurtà queste parolle ". Egeli Sabah hà revelatu chì u cambiamentu di a strada hè statu fattu micca per sensibilità di i citadini, ma per necessità. Sicondu u documentu arrivatu da Egeli Sabah Karşıyaka Hè statu revelatu chì e palme situate à i lati di a terra è di u mare di a strada Yalı, trà u Monumentu è u Terminal di Ferry Bostanlı, sò stati registrati cum'è arburi di monumentu da a Direzzione di u Patrimoniu Culturale è Naturale İzmir N ° 1 u 10 di ghjugnu 1994.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*