A neve hà chjusu e strade, u subcontractor hà fiascatu in a lotta contru a neve

A neve hà chjusu e strade, u subcontractor hà fiascatu in a lotta contru a neve: In a prima neve di l'annu, e strade eranu chjuse in parechje pruvince. U travagliu stradale hè statu ritardatu. I cunduttori è i passageri sò stati chjappi in a neve per ore. U mutivu sottostante di tuttu questu era l'outsourcing di u travagliu stradale à i subcontrattori.
In e pruvince di Istanbul, Izmit, Tekirdag è Kirklareli, e strade sò state chjuse per via di a neve, è i passageri sò stati chjappi in a neve per quasi 40 ore. U mutivu di sta "calzatura" in a prima nevicata di l'annu hè dovutu à u sistema di subcontractor.
U ritardu di l'apertura di e strade innevate hè stata dovuta à l'operazione di i subcontraenti chì anu ricevutu l'offerta per furnisce questi servizii. In l'annunziu fattu nantu à u situ web di a Direzzione Generale di l'Autostrade (KGM), u crimine hè statu accusatu di i cunduttori cù e seguenti parolle: "A prima nevicata di a stagione in a regione è l'impreparazione di i cunduttori per a so attrezzatura è l'equipaggiu, i camioni slipping and crossing on the roads anu causatu più disrupzione di u flussu di trafficu, soprattuttu in İzmir. L'accidenti di trafficu in forma di slips di camion chì sò accaduti in a direzzione di Bursa è Bursa anu affettatu negativamente u trafficu nantu à e nostre strade ".
KGM ùn era micca l'unicu chì culpì u cunduttore. Ömer Polat, u pruprietariu di Akpolat Harfiyat İnşaat Madencilik ve Taahhüt Limited Şirketi, chì hà ricevutu u travagliu di pavimentazione di una strada in Tekirdağ, chì a strada hè sempre chjusa, hà ancu dichjaratu chì i cunduttori eranu i culpiti.
U fattu chì e strade sò chjuse da i subcontrattori, e strade sò dati à e cumpagnie cù a prucedura di licitazione, u prezzu di l'offerta altu è u fattu chì unu di i licitatori hè un manager di l'AKP indica quale pò esse i pruprietarii di altri subcontrattori.
Nisuna lotta di neve cù u subcontractor
Cù l'implementazione di u sistema di subcontractor nantu à l'autostrade, a listessa scena si trova ogni annu. Sicondu a dichjarazione fatta da Yol İş l'annu passatu, l'equipaggiu di custruzzione di i subcontraenti hè insufficiente è i so travagliadori ùn anu micca sperienza. I machini di custruzzione chì sò affittati è operati da l'autostrade sò tornati à a fine di a stagione è sò scrapped per negligenza.
Parlendu à Evrensel, Yol-İş Union No. 1 Branch Organizing Secretary Şaban Çekil hà dichjaratu chì u travagliu di l'autostrada ùn pò esse realizatu cù u sistema di subcontractor. Çekil hà nutatu chì un serviziu publicu hè statu realizatu è KGM era rispunsevule per a sicurità di i passageri. Indicà chì u subcontractor pensa solu à a so moglia, Çekil hà dettu chì nè u passageru nè u travagliadore hè cura.
11 mila veiculi sò stati lasciati à putreri
Şaban Çekil hà rimarcatu chì mentre a maiò parte di i 11 mila veiculi in a Direzzione Generale di l'Autostrade sò stati lasciati à putreri, i veiculi utilizati da i subcontraenti eranu vechji. Reaghjendu dicendu: "I veiculi di a cumpagnia di subcontrattante ùn sò nè culteddi nè scoops", Çekil hà dichjaratu chì i veiculi di u mudellu 1998 senza l'equipaggiu necessariu sò usati. Apuntendu chì i veiculi di a cumpagnia di subcontractor ùn sò micca stati messi nantu à a strada in Kayseri l'annu passatu, Çekil hà dumandatu: "Cumu serà fattu u travagliu di pavimentazione stradale cù questi veiculi?"

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*