Selfie da Kilicdaroglu cun homeboy

Selfie cù u mutore di Kılıçdaroğlu: U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà viaghjatu cù Bursaray è hà pigliatu un selfie cù l'automobilista. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu cù i travagliadori, i tassisti è i camionisti in attesa di serviziu in Bursa sohbet fattu. Kılıçdaroğlu, chì era un invitatu in a casa di un travagliadore di custruzzione cù 3 figlioli, hà viaghjatu cù Bursaray è hà pigliatu un selfie cù u cunduttore.
U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, chì hè ghjuntu à Bursa ieri sera, hè ghjuntu à Tayyareci Mehmet Ali Bey Street in u distrittu centrale di Yıldırım cù u Sicritariu Generale Gürsel Tekin è i membri di u partitu da l'hotel induve ellu stava oghje à 05.30. Quì, cù i travagliadori aspittendu u serviziu è pusatu à a casa di tè, sohbet Kılıçdaroğlu intrì in un ristorante di zuppa è salutò quelli chì mangianu u colazione.
Kılıçdaroğlu, chì si n'andò à a stazione di taxi à pedi, ascoltò i prublemi di i cunduttori. Kılıçdaroğlu, chì hà imbarcatu à Bursaray, chì hè aduprata per u trasportu urbanu, da a fermata Arabayağı, hà scontru cù quelli presenti quì. sohbet fattu. Kılıçdaoğlu, chì hè sbarcatu in u distrettu di Hacıvat, hà scontru cù i membri CHP chì hà scontru quì. sohbet fattu. L'entrenatore di Bursaray hà ancu fattu un selfie cù Kılıçdaroğlu.
Riturnendu in u so veiculu, Kılıçdaroğlu hà pigliatu u colazione in a casa di u custruttore Mehmet Yücedağ, babbu di trè figlioli, in a 341st Street in u District Hacıvat.
Kılıçdaroğlu, chì hà pigliatu ritratti cù a so famiglia è i citadini quand'ellu era surtitu, hà ascoltatu e lagnanze di a ghjente di Bursa. I residenti di u quartieru dichjaravanu ch'elli avianu una mancanza d'electricità è d'acqua è chì avianu prublemi cù l'ordine publicu.
Da quì, Kılıçdaroğlu si n'andò à u garage di camioni nantu à a strada di Ankara è hà manghjatu bullcaca è beie tè à u caffè induve i camionisti stavanu aspittendu. I camionisti chì si lamentanu di l'amende HGS è u disoccupazione anu dettu: "Avemu in lettu per 3 ghjorni. Ci hè un veiculu lasciatu è paghemu i nostri tassi in anticipu. "Invianu ancu ammende HGS daretu à e nostre spalle", disse.
Ascoltendu i camionisti, Kılıçdaroğlu hà dichjaratu chì u so duvere cum'è pulitici hè di sprime i prublemi è disse: "Ùn sapia micca chì avete tanti prublemi. 2 anni fà, aghju visitatu di novu i camionisti in Gebze. I prublemi chì aghju intesu parlà anu aumentatu in modu esponenziale. "Malgradu a caduta di u 60 per centu di i prezzi di u petroliu in u mondu, u carburante diesel stagna in Turchia", disse.
Dichjarà chì a pulitica ùn hè micca un strumentu per l'arricchimentu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Tutti quelli chì sò entrati in pulitica anu vultatu u cantonu. I so figlioli sò tornati, i so zii sò tornati, tutti i so parenti sò tornati. Duranti l'inchiesta di u 17-25 di dicembre, sò stati trovati casseforti da e case di i zitelli di u ministru. I soldi esce. Ci hè documentazione è evidenza. "Hè esse coperto è chjusu", disse.
Kılıçdaroğlu, chì hà pigliatu ritratti cù i camionisti, intrì in l'edificiu di l'Uffiziu di l'Uffiziu di l'Imposti Verdi di Bursa, è disse à l'impiegati: "Bona furtuna, i mo culleghi".
U viaghju di Kılıçdaroğlu à Bursa durà tuttu u ghjornu è si scontra ancu cù rapprisentanti di e camere accademiche è di a sucità civile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*