Grande interessu in u trenu d'alta velocità in Konya

Grande interessu in u trenu d'alta velocità in Konya: U prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì hè unu di i più grandi investimenti publichi in a storia di a Republica, hà attiratu un grande interessu da u ghjornu chì hè stata implementata. Tantu cusì chì solu in u 2014, 2 milioni 15 mila passageri nantu à e linee Konya - Ankara è Konya - Eskişehir anu preferitu u trenu d'alta velocità per viaghjà.
U prughjettu di u trenu d'alta veloce accurtà u tempu di trasportu trà e cità è offre un viaghju còmode. I so cuntributi ùn sò micca limitati à questi, sicuru. Aporta ancu opportunità impurtanti à l'ecunumia è u sviluppu culturale di e cità. U trenu d'alta velocità, chì hè ancu u prughjettu menu criticatu da u guvernu, hà scontru cù un intensu interessu da u primu ghjornu di i voli. Tantu cusì chì solu in u 2014, 2 milioni 15 mila passageri anu utilizatu u trenu d'alta velocità per viaghjà nantu à e linee Konya - Ankara è Konya - Eskişehir.
ERA UNA GIORNA STORICA PER KONYA
L'attesu serviziu di treni d'alta velocità Konya - Istanbul hà iniziatu u 17 dicembre 2014 cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu è u ministru di i trasporti, l'affari marittimi è a cumunicazione Lütfi Elvan. Cusì, a cità di Mevlana, Konya è Istanbul, chì cullighja i cuntinenti di l'Asia è l'Europa, hè diventata ancu più vicinu. L'interessu in u trenu d'alta velocità, chì dura 10-11 ore in autobus è 13 ore in trenu convenzionale, riduce u tempu di viaghju trà Konya è Istanbul à 4 ore è 15 minuti. U presidente Erdogan hà annunziatu chì i voli seranu gratuiti per una settimana. Dopu, i citadini si sò ghjunti à a stazione di treni è i biglietti promozionali sò stati venduti in un ghjornu.
Trà DUE CITTÀ 4 ORE È 15 MINUTI
Unu di i più grandi investimenti publichi in a storia di a Republica hè senza dubbitu u prughjettu di u trenu d'alta velocità. A reta di u prugettu, chì riduce significativamente u tempu di trasportu trà e cità, cuntinueghja à espansione. Infine, i voli Konya-Istanbul cuminciaru cù una cerimonia tenuta u 17 dicembre. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan, deputati, amministratori lucali è citadini anu assistitu ancu à a ceremonia. U 17 di dicembre di u 2014 era un ghjornu storicu per Konya. U tempu di viaghju trà Konya, a terra di Mevlana, è Istanbul, chì cunnetta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa, hè diminuitu à 4 ore è 15 minuti.
À A PRIMA TAPE, 2 DIRITTI PER GIORNU, 2 RITORNI
Trà Konya è Istanbul, u serviziu hè furnitu cum'è 2 partenze è 2 ritorni per ghjornu. YHT; Parte da Konya à 06.10 è 18.35, è da Istanbul à 07.10 è 18.30 è seguita a strada di İzmit, Arifiye, Bozüyük, Eskişehir è Konya. U trenu nantu à a linea Konya - Istanbul hà una capacità di 409 persone. Di questi, 55 sò sedi di cummerciale è 354 sò sedi di ecunumia. Cù l'iniziu di i voli Konya - Istanbul, novi arrangiamenti sò stati fatti in i tempi di partenza è di partenza di YHT. Sicondu questu, ci sò 10 voli quotidiani trà Ankara-Istanbul-Ankara, 4 voli quotidiani trà Konya-Istanbul-Konya, 14 voli quotidiani trà Ankara-Konya-Ankara, 8 voli quotidiani trà Ankara-Eskişehir-Ankara, un totale di 36. i voli sò fatti. I passageri chì compranu i biglietti anticipati in YHT anu l'uppurtunità di viaghjà cù prezzi chì partenu da 42,5 lire. In più di u scontu, i prezzi di u bigliettu in i tempi normali sò i seguenti: Bigliettu tutale di classe economica 85 lire, bigliettu pienu di affari 119 lire, scontu di 60 per centu nantu à i biglietti per studenti, maestri, membri TAF, 64-20 anni, quelli chì cumprà i biglietti andata e ritorno è i membri di a stampa. I prezzi di i biglietti trà 7-12 anni è più di 65 anni sò scontati di 50 per centu.
YHT DIVENTA UN PUNTU DI TURNING PER KONYA
U prughjettu di u trenu d'alta velocità ùn solu accurtà u tempu di trasportu, sicuru. Offre opportunità di viaghju còmode è opportunità impurtanti per l'ecunumia è u sviluppu culturale di e cità. Un studiente di Konya è chì studia in Ankara ùn deve micca affittà una casa. L'imprendituri facenu u so cummerciu durante u ghjornu è sbarazzanu di i costi di l'alloghju. I citadini anu a pussibilità di vede siti storichi è culturali. Hè dichjaratu chì u numeru di invitati chì venenu à Konya, chì hè una cità di storia è cultura, hà aumentatu significativamente cù u trenu d'alta velocità, chì crea una grande sinergia. Hè dichjaratu chì u prugettu hà guadagnatu impulsu in parechji spazii da l'industria à u cummerciu, da u turismu à a vita suciale in Konya. L'accademici chì vivenu in Konya ponu avà facilmente viaghjà à Ankara è e pruvince circundanti, sia per i so studii è a ricerca scientifica, sia per e so presentazione.
2 MILIONI 15 MIL PASSAGERI PASSAGERI
Da u ghjornu chì u prugettu hè statu implementatu, i citadini dimustranu un grande interessu in u trenu d'alta velocità. Tantu cusì chì in 2013, 940 mila passageri chì vulianu andà da Konya à Ankara è Eskişehir anu preferitu u trenu d'alta velocità per u trasportu. In u 2014, i numeri anu aumentatu ancu più. L'annu passatu, 2 milioni 15 mila passageri nantu à e linee Konya - Ankara è Konya - Eskişehir anu dettu "trenu à alta velocità" per viaghjà. L'annu passatu, 909 mila persone sò andati da Konya à Ankara in trenu d'alta velocità. U numeru di persone chì vanu da Konya à Eskişehir hè 133 mila. 847 mila persone sò ghjunti da Ankara à Konya, 126 mila persone da Eskişehir à Konya. In a linea Konya-Istanbul, chì hè stata aperta u 17 di dicembre di u 2014, 18 mila 24 persone è un totale di 11 mila 452 passageri sò stati trasportati u 18 - 969 dicembre, quandu u trasportu hè liberu.
A TURCHIA hè TRECCATA CON RETI DI FERRO
U primu prughjettu di treni d'alta velocità di Turchia era a linea Ankara-Eskişehir. I voli di prova sò cuminciati u 23 d'aprile di u 2007, è u primu volu di passageru hè statu fattu u 13 di marzu di u 2009. A linea di 245 chilometri Ankara - Eskişehir hà riduciutu u tempu di viaghju trà e duie cità à 1 ora è 25 minuti.
A seconda parte di u prughjettu di u trenu d'alta velocità era a linea Konya - Ankara. U fundamentu di a linea hè stata stallata l'8 di lugliu di u 2006, è a stallazione di a pista principia in u lugliu di u 2009. I voli di prova sò cuminciati u 17 dicembre 2010. U primu volu di passageru hè statu fattu u 24 d'aostu di u 2011.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*