Un munumentu hè statu erettu in memoria di quelli chì sò morti in u disastru di u ponte

Un munumentu hè statu erettu in memoria di quelli chì sò morti in u disastru di u ponte: A municipalità hà avutu una statua eretta per i citadini chì anu affucatu per cascà in u Stream Filyos per u risultatu di u colapsu di u ponte u 6 d'aprile 2012 in u distrittu di Çaycuma.
Veli Kaya, Ali Rıza Kaya, Tahir Özkara, Hayriye Güner, Alim Başören, Mehmet Başören, Meryem Başören, Aziz Gülşen, Kemal Gülşen, chì hà persu a so vita cadendu in u Filyos Stream per via di u colapsu di u ponte di 6 metri. di u distrittu u 2012 d'aprile 68 in u distrittu Çaycuma di Zonguldak, a municipalità di Çaycuma hà custruitu un munumentu in memoria di Sezgin Gülşen, Necati Azaklıoğlu, Kadın Saraç, Serdar Saraç, Nazife Kabuk è İsmail Örenbaş, commemorandoli una volta di più. In a statua fatta à l'entrata di u distrittu, a statua di "Donna chì Burns" pusata nantu à a cima di a statua è a piscina chì s'assumiglia à u Filyos Stream cù l'acqua chì si versa in a piscina sottu dopu l'acqua chì esce da u pedi di sta statua passa sopra i nomi, è u "Monumentu di u 6 d'aprile", chì hà un aspettu mudernu cù u paisaghju intornu à ellu.
Fendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco di Çaycuma, Bülent Kantarcı, hà dichjaratu chì 15 persone anu persu a vita dopu à u disastru è chì ancu i cadaveri di i sopravviventi ùn anu pussutu esse ghjunti, è hà dettu: "Çaycuma hà cuminciatu à esse a scena di una grande trasfurmazioni dopu à 30 anni. Marzu. In Çaycuma, simu fundamentalmente affruntendu è rializendu parechje cose chì duveranu esse fattu, ma ùn sò micca fattu finu à oghje. Unu di i prublemi più grande di questi era a mancanza di un cruciveru è di una cumpressione quadrata in Çaycuma. Avemu prumessu à u nostru populu in u nostru manifestu elettorale chì "custruiremu tali novi intersezioni è piazze". Avemu fattu questi da u ghjornu chì avemu ghjuntu. Da queste piazze è intersezioni, un grande veiculu ùn pudia fà una volta è manuvra à tempu. Questa era una materia di vergogna è vergogna per Çaycuma. Avemu rimboccatu e maniche per una nova cultura urbana è identità urbana in Çaycuma, fendu arrangiamenti in queste piazze è fendu sculture firmate è piscine cù l'acqua in e piazze chì chjamemu "smart crossroads". I nostri 2 quadrati è 2 intersezioni sò cumpletamente finiti. U primu di questi hè u "Monumentu Junction di u 6 d'aprile" dopu avè uscita da u ponte ghjustu à l'entrata di Çaycuma. Comu hè cunnisciutu, avemu statu esposti à un grande disastru in u 2012. Avemu persu 15 persone in questu disastru, è i corpi di 4 d'elli ùn anu pussutu esse ghjunti ", disse. U sindaco di Çaycuma Bülent Kantarcı hà continuatu cusì:
"Questu avvenimentu hè un cattivu avvenimentu per ÇAYCUMA"
"Quandu hè accadutu, i media di Turchia anu stallatu a sede quì. Hà fattu trasmissioni in diretta da quì per ghjorni. Questu hè un avvenimentu doloroso per Çaycuma. Per ricurdà à e nuove generazioni è à quelli chì venenu in Çaycuma da avà stu dulore, è per commemoralli sempre quì ogni 6 d'aprile, simu quì cù una statua di "Donna chì brusgia" cù i braccia aperte, è l'acqua chì scorri da Sottu à i so pedi, sopra i nomi di quelli 15 persone nantu à u corpu, l'acqua scorri è si versa in a piscina entusiasta chì rapprisenta u Filyos Stream sottu. L'acqua chì scorri nantu à quelli nomi rapprisentanu ancu chì u nostru populu era sottu à l'acqua ".
"SUM GRATIS DI PORTU OPERE À ÇAYCUMA"
Kantarcı hà dichjaratu chì, per via di u travagliu pusitivu chì hà fattu in u distrittu, seguita l'opere di a ghjente sia da i media sia attraversu e social media. Kantarcı hà dettu: "Questi monumenti anu attiratu assai attenzione. A ghjente di Çaycuma hà cuminciatu à sente un grande entusiasmu per via di sti belli opere. Hè ottene assai piace in i media è e social media. Sò fieru di purtà tali opere à Çaycuma. Da una banda, a piazza è a nostra statua sò in Filyos Junction. Avemu avutu una piazza assai bella cù una piscina, cù l'acque chì si sparghjenu da u grembo di a sirena chì rapprisentanu u mare è l'acqua chì sguassate da a bocca di 3 delfini intornu ".
"ÇAYCUMA HA AVANTI DI ESSERE UNA CITTA MODERNA"
U sindaco Kantarcı hà nutatu chì Çaycuma hè diventatu sempre più mudernu, è hà dettu chì avanzaranu rapidamente versu diventà una cità muderna. Kantarcı hà dettu: "Salveremu ancu e strade da l'occupazione di i veiculi. Serà apertu à i pedoni è i ciclisti. Semu assai assertivi, soprattuttu nantu à a strada di bicicletta. Çaycuma serà una cità pedonale è bicicletta. Çaycuma serà un insediamentu esemplare in a regione. Cum'è sindaco, sprimu a mo felicità per fà tali servizii in Çaycuma, chì hè adattatu per a so geografia in tutti l'aspetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*