Countdown in u prughjettu di l'aeroportu Ordu-Giresun

Countdown in Ordu-Giresun Airport Project: U countdown hè principiatu per l'apertura di l'Aeroportu Ordu-Giresun, chì hè u terzu aeroportu in u mondu à esse custruitu interamente sopra u mare.
I travaglii infrastrutturali di u prugettu, chì Cengiz Holding Chairman of the Board Mehmet Cengiz chjama "u nostru orgogliu", sò stati cumpletati prima di u tempu previstu. L'autorità, chì anu datu infurmazioni nantu à l'aeroportu, chì hè previstu di inizià i voli di prova in pocu tempu, dichjaranu chì u prugettu hè assai impurtante in quantu à mostra u locu induve l'industria di a custruzzione in Turchia hè vinuta.
L'Aeroportu Ordu-Giresun, chì deve esse operatu à a fine di marzu, hè u terzu aeroportu in u mondu à esse custruitu nantu à a superficia di u mare. Nanzu, l'aeroporti di Kansai è Hong Kong in Giappone sò stati custruiti nantu à u mare. L'aeroportu eliminerà i prublemi di e persone di e duie cità, postu chì l'aeroportu di Samsun hè luntanu da Ordu è Trabzon da Giresun. L'aeroportu, chì hè statu custruitu cù una spesa di 173 milioni di lire, hà una pista di 3 chilometri di lunghezza è 60 metri di larghezza. U frangifluttu protettivu di 7 metri di longu hè statu custruitu à una altitudine di 235 metri da u mare, tenendu in contu l'altitudine di l'onda di 100 anni. In i travaglii, 7.50 milioni di tunnillati di petre di cava, chì si mette in 1 milione di camioni, sò stati utilizati. 40 drillings sò stati fatti per u tarrenu, sò stati identificati quarries adattati. Prima hè stata custruita l'aeroportu in miniatura, dopu a custruzzione principia. Quandu l'edifici terminali sò finiti, l'aeroportu serà prubabilmente messu in serviziu in marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*