Corsa di terra nantu à l'autostrada D-650 in Sakarya

Corsa di terra nantu à l'autostrada D-650 in Sakarya: A frana chì hè accaduta in u locu Balaban di l'autostrada D-650 in Sakarya hà chjusu l'entrata è a strada di uscita di u Distrettu di Doğançay à u trasportu. Mentre a gendarmeria hà pigliatu e misure di sicurezza in a regione, e squadre di l'autostrade anu cuminciatu à travaglià per pulisce l'accumulazione di fangu chì supera i 2 metri.
A frana chì hè accaduta in e muntagne à u latu di a strada per via di una forte pioggia chì cuntinueghja dapoi ghjorni in u locu di Doğançay di l'autostrada D-650, hà chjusu a strada d'entrata è di uscita à u Distrettu di Doğançay. I pezzi di terra chì si sò alluntanati da e muntagne è scorrivanu cù l'acqua anu abbattutu e barriere è sboccavanu in u fiumu Sakarya. I segni di direzzione nantu à e strade sò stati intarrati sottu à a pozza di fangu chì scorri nantu à a strada. Mentre chì e squadre di gendarmeria anu pigliatu misure di sicurezza in a strada per impediscenu l'entrata è a surtita da u quartiere, e squadre di l'autostrade anu cuminciatu à travaglià per sguassà l'accumulazione di fangu, chì in certi lochi superava i 2 metri.
I citadini chì anu vistu a frana anu dettu: "Quandu aghju intrutu in Doğançay da Pamukova, l'acqua era nuvola. Quandu l'acqua s'hè nuvolata, aghju firmatu per un pezzu è dissi chì vedemu. Quandu i currenti crescenu, aghju sviatu a vittura. "Ùn hè micca aumentatu di colpu, hè accadutu gradualmente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*