E persone di Sivas si sò ghjunte in stazioni di ski Yıldızdağı

E persone di Sivas si sò ghjunte in Yıldızdağı Ski Facilities: Yıldızdağı Sport invernali è u Centru Turisticu, chì i travaglii di custruzzione sò stati finiti in Sivas, sò entrati à u serviziu di a ghjente da u weekend. A ghjente di Sivas, chì hà apprufittatu di u weekend, hà dimustratu un grande interessu in a nova facilità.

E strutture di sci, chì sò state custruite da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Sivas 2 anni fà, nantu à a falda di Yıldızdağı à una altezza di 61 mila 2, à 552 chilometri di distanza da u centru di a cità, sò entrate in u serviziu di a ghjente di Sivas da eri. . Ci sò 50 piste di sci, u più longu di i quali hè 2 mila 500 metri, chì anu custatu circa 5 milioni di lire finu à avà, è ci sò ancu 2 mila 330 metri di seggiovia è 2 sistemi meccanichi separati per i sciatori. Hè statu dichjaratu chì l'investimenti in l'alberghi chì entreranu in serviziu in i prossimi anni in Yıldızdağı, induve sò custruiti u centru di salute, l'edificiu di a gendarmeria è a stallazione di 5 ghjorni, cuntinueghjanu.

Quelli chì vulianu passà a fine di settimana godendu di u sci si sò affollati à e strutture Yıldızdağı, chì si prevede esse u novu centru di sci alternativu di l'Anatolia Centrale. In e strutture induve venenu e famiglie di tutte l'età, i zitelli è l'adulti si godiri a neve è e vacanze in slittini. I skiers cuntinueghjanu a so furmazione in e strutture. Salih Ayhan, Segretariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, hà dichjaratu chì i novi impianti di ski furnisceranu un serviziu assai impurtante à a regione è hà dettu chì i studii d'investimentu in e strutture continuanu.

L'allenatore di sci naziunale İlhan Erzurum, chì svolge l'attività di sci in a regione, hà dichjaratu chì Yıldızdağı hè una di e strutture impurtanti cù a pista di sci più naturale in a regione di l'Anatolia Centrale, è chì Sivas è Turchia vincenu un stabilimentu impurtante dopu anni di lotta. . Erzurum hà enfatizatu chì cù l'eliminazione di carenze minori, urganizeranu cuncorsi internaziunali in e strutture in pocu tempu è chì diventerà un rivalu di altre stazioni di ski in quantu à u turismu.