U ghjurnale Tram ùn hè micca bisognu, ma una fantasia

U ghjurnale Tram ùn hè micca una necessità, ma una fantasia: CHP Metropolitan Municipality Council Member Akyüz hà dettu: "U soldi chì esce da a sacchetta di u citadinu cù u ghjurnale "Tram" distribuitu nantu à u sistema ferroviariu hè 52 mila lire per mese".
U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di CHP, Erkan Akyüz, hà criticatu e parolle di u Segretariu Privatu di a Municipalità Metropolitana Sefer Arlı, "Samulaş perde soldi per via di u trasportu di più di 65 anni" in a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana.
U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di CHP, Erkan Akyüz, hà criticatu a dichjarazione di Sefer Arlı in ghjennaghju in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di CHP chì "u trasportu di i citadini di più di 65 anni dannu Samulaş". Akyüz hà dettu: "A lege di u trasportu publicu per i citadini di più di 65 anni hè in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. Ùn tocca à alcun guvernu lucale di cambià questu ", disse.
C'È LEGGE PER OVER 65
Hà evaluatu u prublema di u trasportu publicu, chì a ghjente era curiosa in i ghjorni passati è chì i membri di u Cunsigliu di CHP anu prisentatu à u parlamentu cù una dumanda parlamentaria. Akyüz hà dettu: "Avemu sottumessu una dumanda parlamentaria à Sefer Arlı, chì hà attribuitu l'etica dannu di Samulaş à u fattu chì i citadini di più di 65 anni anu da viaghjà troppu perchè era gratis, in l'assemblea di ghjennaghju. Queste parolle di Sefer Arlı, u Sicritariu Privatu di a Municipalità Metropolitana, chì hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu era dannatu, ùn ponu micca esse accettati. I citadini di più di 65 anni ùn anu micca l'uppurtunità di carricà una tarifa per u trasportu. A cumuna ùn hà micca u dirittu di impone salarii più di 65 anni. Questu hè un dirittu cuncessu da u Cunsigliu di i Ministri. Nisun cunsigliu lucale cambierà questu ", disse.
A MUNICIPALITÀ DEVA ESSERE L'AUDITORE, NON L'OPERATORE
Akyüz hà dettu: "Hè assai chjucu per i citadini di più di 65 anni per aduprà gratuitamente. Cù a salvezza di questu, ùn ci hè micca sguassatu di i danni mintuati. Hà dichjaratu nantu à ogni piattaforma chì questu era per via di spese di fantasia. Unu di elli hè u ghjurnale Tramvay publicatu da Samulaş. Comu dicemu sempre, a cumuna ùn deve esse un operatore. E municipalità deve esse solu istituzioni chì surveglianu queste operazioni. Avemu dettu chì ùn ci hè bisognu di stampà un ghjurnale chjamatu Tramvay in Samsun. L'ufficiale di Samulaş hà dumandatu à Sefer Arlı, "Quale hè u costu di stu ghjurnale?" avemu dumandatu. Turan Çakır hà dettu chì u costu di u ghjurnale di tram 'Samulaş' hè di circa 300 mila lire, è l'ingudu chì raccoglie da publicità hè di circa 400 mila lire. Ellu hà rispostu: "Avemu un prufittu di 100 mila lire annu".
U PROCESSU D'OFFERTA hè di 7 MESI, NON UN ANNU
Akyüz hà dettu chì anu scontru in u schedariu ufficiale di l'offerta chì quandu u ghjurnale Tram hà iniziatu a so attività, hè stata fatta una licitazione è chì a cumpagnia chì hà vintu l'offerta hà compru servizii cum'è fornitura di carta, fornitura è stampa è distribuzione per 05.06.2014 mila 314 lire. 960. Valide da u 23.06.2014 à u 22.01.2015. Avemu determinatu chì u costu di l'offerta hè di 8 mila lire per 314 mesi, micca per un annu, è quandu hè spargugliatu annantu à l'annu sanu, righjunghji un costu di circa 600 mila lire. In altri palori, u serviziu cresce à 300 mila lire in un annu, micca 600 mila. A cumpagnia, chì hà ricevutu una offerta da Samulaş, hà ancu annunziatu l'offerta d'acquistu è hà compru carta per 600 mila 130 lire, in più di u costu di 440 lire di u sistema ferroviariu. Esperemu chì Sefer Arlı ci illumina s'ellu ci hè qualchì errore o sbagliu in questi calculi chì avemu fattu.
SAMULAŞ DISTRIBUITE U GIurnale Tramway
Criticà chì a distribuzione di u ghjurnale di tram deve esse fatta da a cumpagnia chì hà pigliatu l'offerta, Akyüz hà criticatu chì u guardianu di sicurezza di Samulaş deve distribuisce, dicendu: "Mentre a distribuzione di u ghjurnale di tram deve esse fatta da a cumpagnia chì hà ricevutu l'offerta, hè fattu da a guardia di sicurezza di Samulaş, chì serve in a municipalità. Questi ghjurnali distribuiti sò ghjittati in terra. I funzionari municipali sparghjenu i soldi di i citadini di Samsun in terra. Mentre a stampa, a distribuzione è a tipografia di l'offerta appartene à a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, a distribuzione di guardia di sicurezza di Samulaş hè tollerata. Queste persone pensanu chì simu cechi, sordi è muti mentre simu vivi. Pensanu chì avemu da stà tranquilli quì in u cunsigliu municipale mentre ch'elli goccianu l'oliu. Ma noi, cum'è membri di u Cunsigliu Municipale di CHP, sò rispunsevuli di circà i diritti di l'orfani chì ùn anu micca persu i so capelli. U nostru interlocutore hè i funzionari di Samulaş in a municipalità metropolitana. Sò sicuru chì se scavamu in questu, ci saranu assai più prublemi ".
U PROCESSU DI TENDER FINISCE DUMANE
Esprimendu chì u prucessu di licitazione per u ghjurnale Tramvay in Samsun hà finitu u 22 di ghjennaghju di u 2015 (dumane), Akyüz hà dichjaratu chì i soldi chì sò surtiti da a sacchetta di i citadini cù u ghjurnale Tramvay in u sistema ferroviariu, in questi calculi, ammontava à 52 mila lire per mese. Akyüz hà dettu: "Ogni volta chì andemu in u sistema ferroviariu, i nostri citadini anu da esse partenarii di una carica addiziale di 52 mila lire à u mese. Cum'è membri di l'Assemblea CHP, seremu contru à ogni prublema chì vedemu cum'è sbagliatu è mancante, è sustenemu ancu i prublemi chì truvamu bè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*